elinelvira

Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

When we were young

Av Elin - 28 februari 2012 19:22

Läget? Bra själv? Zoo sov här lite spontant igår så var det nästan omöjligt att gå ur sängen imorse. As usual... Efter lunchen hämtade Farmiz mig och min lillebror så var vi där fram till klockan 6. Hon tvingade i oss typ allt i hennes frys så om nån ser något rullande stort föremål så är det antagligen jag. Händer inte så mycket nu när det är lov, haha som det annars gör det liksom ;) Okej, allmänt ointressant. Ska sätta mig på vinden kolla på PLL och längta till sommaren!



Mitt landställe i sommras.



Kraam

 
 
Adina

Adina

1 mars 2012 14:26

Vem är Ulle? :P
De flesta är usla! Men några bra finns det :) Och Loreen tror jag också skulle lyckas bäst. Men Molly är bäst, tycker jag :D
Haha, jaha. Jag visste inte ens att Molly och Eric varit tillsammans xD Då har jag lärt mig något nytt!

Jaaa, så irriterad man blir när hon visste vem det var!
Rekommenderar du att läsa böckerna? :))

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Adina

Adina

1 mars 2012 14:44

Nu tänkte jag ta och svara på alla kommentarer från Januari! Duktig jag e ;):

Haha, yaaay för Stockholm! Lite mycket av allt bara ;) Och svårt att hitta!

Juste, jag skulle göra den 30 days saken om PLL...Får se om jag orkar ;)

Oj, har du sett BD tre gånger? Jag har sett en. Men snart kommer DVD:n, och då blir det fler gånger! Denna gång ska jag inte göra misstaget att förbestella bara DVD:n innan den med massa bonusar kommer ut - det gjorde jag med Eclipse!

Haha, jag har märkt att det slinker ut saker om PLL då och då xD Men nu tror jag faktiskt att vi är typ på samma! Har du sett ett mer eller lika? Ser du på tv:n nu?

Jaadu...Jag fick en hel del i julklapp :) Speak Now live tour CD/DVD, tillexpempel :) Och så vanliga saker som presentkort på klädaffärer, pengar, smycken, underkläder, nagelsaker, böcker - lite så :)

Haha, till nyår blev det en helsvart i typ spets från H&M. Lite Taylor känsla :) Mamma fick springa in och köpa den i sista minuten!
Kramis

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Adina

Adina

1 mars 2012 14:52

Januarikommentar 2:
Haha, ja, skoljoggen är mysigt :) När man går. Tror att Johanna och Malin tänker springa nästa år!

Japp, vi skriver prov på konfan! Men det är inte sådär jättestort - jag tror alla klarar det. Det har aldrig någonsin varit någon som inte gjort det. De är snälla :))
Haha, oj. Vad gjorde ni när ni inte gick igenom bibeln då?
Haha, låter som en ungdomlig präst!
Ja, jag tänker säga att jag önskar mig en språkresa i konfapresent :) Men jag är nästan säker på att jag inte får det! Sedan måste någon kompis också få det, för jag vill inte åka ensam :P

Haha, bra att du erkände! (att PC. Cast låter som en kille)

Jaa! Man kan prata i evigheter om hur underbar Caleb är! :D MEN NU ÄR HAN INTE KVAAR! :'( Han måste komma tillbaka snart!!!
jomen jag gillar Ezra! Men jag gillar Caleb mer ;)
Haha, ja, en pojkvän vore härligt! Inte för att det känns som om det skulle vara så seriöst för mig - men man vill liksom ha någon som man kan vara nära :)Du får väl vänta på den rätta ;) Tror du på sådant och kärlek vid första ögonkastet? :)

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Adina

Adina

1 mars 2012 14:55

Själv har jag inte lov längre -.-
Men det var underbart i Trysil! Har utvecklats massor på skidor! Och sedan när det är ett läger, så var det så underbart med gemenskapen också!
Hahah, det finns massor av ord att säga om Trysil! (du kommenterade att det var många ord)

Hahahah, så dålig låt! (Ranelids) Han kan väl iallafall rappa mer...Vilket skulle bli uselt det med. Det värsta är att alla röstar på honom - bara för att han är så dålig.
Kramispyjamis

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Adina

Adina

1 mars 2012 14:57

hahahahahahahah, jaha. Nu kom jag på vem Ulle är! xD Den var faktiskt också ganska bra ;)

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Adina

Adina

1 mars 2012 15:27

Januarikommentar 3!:
Hahah, vi älskar att göra videos - så såklart måste vi göra en PLL intro också! Haha, tack att du sa att den var bra :)

Hennes nya skiva kommer vara otroligt! I know it, för det är typ allt hon gör!
För mig, när jag hör Safe and Sound, så blir det sådan "aahh" känsla :P Som en vaggvisa!
Tays hår är fint nu med :) Men jag håller med om att det var finare förut!

Jag har inte sett intervjun med Tay och Zac än, men eftersom den är med Ellen så kommer den vara jätterolig! Skulle man ha hennes humor skulle alla dagar bli lite roligare!
Jag har bara sett lite av Friends, men det verkar bra :) Fast inte sådär bra som PLL - så spännande och bra!

Ja, men då gäller det att vi ska välja samma gymnasium också...Alla vi tre har olika planer...eller ja Johanna :P Jag och Malin har ingen aning om vad vi vill gå! Det är jobbigt, för det känns som om jag borde veta det snart. Det är bara ett år kvar, och jag har inte den minsta aning om vad jag vill göra. Jag kommer få panik när det är dags.
Och usch, det kommer bli hemskt att byta skola, klass och lärare. Som jag har det nu är helt perfekt!

Hahah, jag erkänner att du var grym att komma på HON slutet!
Jag vet inte hur många böcker det finns - jag har nog inte läst alla. Men det ska jag göra :)) Du med, jag tvingar dig^^
Haha, fattar inte att du är så emot Zoey xD

Jag grät också i slutet av Längtans Rike! Sååååååååååååååå sorgligt ju! Ushc usch. Hur kunde Libba eller vad hon hette göra så mot Kartik? De skulle leva lyckliga i alla sina dar ju!!
Hm...Hat vs favorit karaktärer... Favorit var väl Kartik och Gemma. Och Felicity. Sedan gillade jag Medusan väldigt mycket också. Och vilka jag hatade...Jag vet inte. Alla dumma xD Men Penelope ogillade jag alltid!

Frälst är ett annat ord för räddad. Man blir räddad av Jesus alltså, börjar följa honom, blir kristen!
Ja, religion är fint :) Och härligt, om man nu tror!
Jag fattar :) Det är många som konfar sig och så bara för att. Det dumma tycker jag är att man måste döpa sig för att få konfa sig i Svenska kyrkan, så då gör ju folk det. Men att döpa sig betyder ju att man själv valt att följa Jesus - och det gör ju inte flera som gör det...utan bara för att få konfa sig.
Det finns ju de som som du säger inte tror på Eva och Adam och sådant. När Mose delade på Röda Havet, tillexempel. Man tror mer att det är symboliskt. I vår kyrka tror jag att de flesta tror på Eva och Adam och så. Iallafall pastorn. Själv vet jag inte... Vissa saker kanske... Det är jobbigt sådant där! Man kan ju inte vara 100%, men det gäller att bara tro :) Typ med vad man hör och får med bönesvar och sådant. Och liksom vi lever ju - kan tänka, har ett hjärta och alla möjliga konstiga saker. Varför kan då inte en Gud finnas?
Det finns nog flera som tror så som du sa, att det kommer mer innefrån också! Men du kan ju alltid liksom "testa Gud". Typ be att "om du finns, gör då det här." Fast det måste vara något realistiskt ju. Och ibland händer inte de saker man ber om om man inte är redo - som en femtonårig tjej kanske ber om att bli gravid, men hennes kropp är inte redo än, så då blir det inte så. Men iallfall, en tjej i vår kyrka gjorde det, med typ att deras blommor skulle blomma eller något sådant - och några dagar senare kom hennes mamma med en blomma som inte hade blommat på jättelänge och sa att "titta ,den här blommat blommar". Eller något sådant. Jag kommer inte ihåg xD
(Haha, det här var ett intressant ämne, så därför skrev jag en del. Förlåt om det inte intresserar dig xD)
Kraam. Inga kvar från Januari nu! ;)

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Adina

Adina

1 mars 2012 15:31

Hahaha, oj! Under byxlinningen?
Gärna, skicka hit lite! Är bara rädd att vår hårfärg inte kommer stämma överens :/ xD

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
jennifer

jennifer

2 mars 2012 12:30

Bilderna på blommorna i headern är dom tagna i sverige?

http://jenniifersjo.blogg.se

 
Ingen bild

ADARAS.se . din bloggtidning på nätet!

2 mars 2012 13:52

Vilken härlig bild! :)

 
Vilma

Vilma

3 mars 2012 23:05

Vilken fin bild, du har en jätte bra blogg!

http://vilmalindbergs.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards