elinelvira

Alla inlägg under februari 2012

Av Elin - 1 februari 2012 22:20

VET NI?! JAG ÄR GLAAAAD!!! (även fast livet suger just nu, avancerat!) Det har jag nog inte varit en hel dag sen... jag vet inte när. Typ i fredags...??! Näej inte ens då höhöh. Butternutter man kan va då! Men det beror kanske lite på att solen äntligen kastat några små strålar på oss igen! Även om det mesta dels varit gråa moln idag så har solen ändå lyckats lysa igenom... underbart!


Nu sitter jag här vid datorn och har sökt fakta om betygsättningeniskolangenomettborgligtperspektiv o
ch har avklarat matteläxan. Punkt. Inge mer tråksnack idag. Chattade lite med en gammal vän från dagis och lågstadiet, blev på bättre humör efter det också. Fick klaga av mig lite hehe. Tack för att du brydde dig iaf, värmer ♥ Nu ska jag marchera mot sängen och lana Friends  typ halva natten as usual. Sen så måste jag ju nämna att det är den första februari idag för de som inte märkt det ;)


Hoppas ni haft en fantastisk dag!

bilden passar in tycker jag... är glad och lite funny looking på smma gång plus att det är soligt. Åh Thailand...

 

Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards