elinelvira

Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

Teaser Trailer Till Breaking Dawn Part 2

Av Elin - 27 mars 2012 22:52

PANNKAKSSMET vad glad man blir av solsken! Pannkakssmet. Precis så! Nog för att det var halvtbra väder imorse och en stund på eftermiddagen but who cares? Andra mysiga tankar är ett det snart är Påsklov. Underbart! Har spenderat min kväll med plugg och en springtur med mamma. Invigde våren i förrgår med den första, så nu ska vi bara se till att löpturerna rullar på!  

Annars har jag nog absolut ingenting annat att skriva. Kanske att jag fortfarande får gåshud av den nya Breaking Dawn teaser trailern, det är hysteriskt! Längtan att äntligen få se slutet på något som varit en stor del av mitt liv i typ 3 år känns sorgligt men åh så lycklig jag kommer vara den 16 November!



Andaaaas....


Kraam


 
 
Ingen bild

marre

28 mars 2012 22:49

OMG!

 
Malin

Malin

29 mars 2012 17:38

(om det saknas A:n här och var så är det för att tangentbordet är lite konstigt ...)
Ååh jag vill också bli så där jättehyper (vet inte alls vad det betyder, men tyckte att det passade in) och bara längta ihjäl mig, men ojojoj vad mitt Twilight-intresse har dalat! Tittade på den och tänkte typ "Den är nog ganska bra...", med mindre entusiasm än en sten som just blir dränkt i regnet har. There is nothing but the Hunger Games for me anymore. <333333

hahaha, du ska inte prata om att vara snål -- du skulle se mig! eller i alla fall iblnd, för jag skulle aldrig någonsin köpa typ ett par shorts för 200, eller knappt ens en tröja. En klänning maaybe, men då är den dyr. Fast det beror på vad det är för nån såklart ;) hahaha, jag kan köpa miljoner onödiga billiga saker, men inte en lite mera nödvändig dyr. xD

öööh jaa du, hon fick en Samsung Galaxy S2, hahaha har ingen ning om vad som är smartphone eller inte. xD

Strax kommer en lååång PLL-kommentar! Har redan skrivit den, men tar den i en ny kommentar :P
Kraam!

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Malin

Malin

29 mars 2012 17:54

Here we go...

KICKI VET VEM A ÄR! Hon har sett 24 för jättelänge sedan nu, men 25 går inte att se på den där sidan. hhaha, jag är bara på ... 17? 18? något där i alla fall. Ganska nära egentligen! Men det får ju inte ta slut!

Men alltså, det kan ju inte vara Melissa, för då skulle hon vara såååå elak! Vänta, vem var det som höll på att dö när Ian dog istället? Eller, kanske inte dog, men du vet där i kyrkan, i klocktornet. Vr det Spencer? HON KAN JU INTE GÖRA SÅ MOT SIN SYSTER JU! Fst om A är många så kanske det inte var just hon. Den delen av A kanske gjorde det ensam... hahaha mina konstiga tnkar! Men Wren ... alltså han ÄR ju faktiskt läskig ... men han är för snäll. hahahahaha Adinas reaktion om det skulle vara han! xD Hon älskar honom! Kicki med! hahahha det skulle vara så kul! :D xD Men varför skulle det vara Mona? Eller jooo, hon var ju tillsammans med Noel, han som är så läskig! Även om han inte är A så blääää för honom! Och för Jason, läskiga Json. Usch! xD

hhahaha förstår precis hur du känner, jag vill berätta massa saker om Hungerspelen för mina kompisar! haha, så ibland träffar jag Anna på någon rast i skolan, och hon som har kommit längst förutom jag smiter iväg och pratar och åååh-ar oss över allt som hänt, men hon har inte läst ut trean än och det är slutet på den jag vill prata om mest!

Ååh Caleb <3333 Han är det enda som inte är jättekonstigt typ, liksom en trygghet i allt det läskiga som händer!

Men jag tyckte faktiskt inte att Halloweenavsnittet var så bra, för det var bara flashbacks heela tiden, så det passade inte in tyckte jag ... Fast läskigt var det!

Nu ska jag äta, och sedan ska jag titta när jag är med på tv! hhahaha jag vet inte om jag kommer vara med, men folk från min kyrka är det i alla fall :) Och de har filmat mig (mitt ansikte, jättenära, det var jätteläskigt! xD), hahaha och så filmade de på NIT, när Saras stol gick sönder så hon ramlade i golvet, och då börjde alla gapskratta! Det var sååå roligt! xD :D hahaha, men hejdå :)

http://jaagmaalin.blogg.se

 
cattis

cattis

1 april 2012 23:56

omg lääängtar!! :) fin blogg btw :)

http://catharinanejman.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards