elinelvira

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Elin - 6 januari 2013 17:40

 

Tjääänaa söndag!


Jösses vilken skön känsla jag har i magen. Äventyrlig. Lycklig. Känslan man har när man springer hem mellan husen en varm sommarnatt med sin favoritlåt i hörlurarna. DEN känslan! Att man har hela världen framför sina fötter och allt bara känns så himla bra. Det var en känsla jag var ganska övertygad om att jag förlorat helt, men lyckligtvis inte. Så himla bra. Jaa, så här sitter jag i pyjamas (fortfarande) i min mysiga säng och är lite stolt över mig själv (bortsett från det faktum att jag sov till halv 1 idag höhö) eftersom jag övningskörde innan maten och har börjat på min svenska uppsatts (hehe) OCH nästan är klar med sista filosofi arbetet nånsin! Det kära vänner är lycka! Ska bara analysera några vanliga uttryck och berätta min egna åsikt. Sen klar. Men då har jag alltid min älskade matte... aja en sak i taget nu. Sista terminen i 2:an ska jag verkligen plugga mer än i höstas. Fick såklart bra betyg då också men kunde fått så mycket bättre i vissa saker. Så skärpning Elin. Hahah! Vilken uppläxning jag ger migsjälv! Får snart lite besök så borde städa upp lite och byta om från pjamas hahahah!




Varför är jag aningen utan byxor eller i pjamas?? Hahaha ett mysterium, dags att ringa Calle Blomqvist... Okej Elin hahaha din humor suger (<-- Jag skrattade jätte mycket hahaha)




Kraam






Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards