elinelvira

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Elin - 14 januari 2013 23:20

Sa2b en vanlig mattelektion:

Läraren skriver på tavlan:  2x + y - 5 = 60

Elev: Vadå, hur kan svaret bli 6 nollor?


Saker som är creepy: När man tänker på en person, helt random, ingen av någon större betydelse egentligen, och tanken är inte så speciell, så vänder man sig om... SÅ STÅR MÄNNISKAN DÄR. Ja, jag blev lätt livrädd imorse. Herretjisespepparkaka. För att vara en måndag måste jag säga att dagen har varit riktigt bra! Såklart alla är extra trötta efter helgen, som vanligt liksom, men har skrattat mycket och gjort klart saker jag legat efter med. ASUM. Fick till och med sluta vid 2 för att jag redan var klar med min filosofi uppsats. Whiiuuoo! Dock sov jag i 1½ timme när jag kom hem men jaja haha! Skrev ut svenskan iaf min lärare inte fått den, så imorgon får han den garanterat! Sen har jag skrivit nästan hela spanska texten och pluggat några sidor matte. Jag ska klara provet jag ska klara provet jag ska klara provet... Ifall jag upprepar det tillräckligt ofta så kanske jag börjar tro på det, haha! Nä ska läsa igenom Sam och svara på frågorna sen ska jag läsa i min underbara bok innan jag somnar framför Vänner. Puss och glasspinne.



Kanske ska ta mig ett mysigt fotbad på Söndag så att veckan avslutas bra...?


Kraam









Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards