elinelvira

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Elin - 13 januari 2013 23:59

 
 

Söndagsångest deluxe. Har tyvärr inte kunnat dämpa den eftersom jag pluggat heeela dagen. Började med ledarskap direkt efter frukost, sen sam (som älskade mami hjälpte mig med) sen svenskan som jag nu är typ klar med känns bra, och sen börja öva in Sam också. Hann dock inte med spanska och matte men mamma i princip drog loss mitt sam papper ur handen på mig och befallde mig att gå och lägga mig. Fair enough. Försöker komma överens med The Scripts senaste album, men njee, det fungerar lite halvt. Six degrees of separation,  har jag spelat sönder men det är nog den enda som riktigt faller mig i smaken... de andra är visserligen helt okej. Jag tror att jag än så länge föredrar Science & Faith, som för övrigt är ett nästan helt fläckfritt album. Fint. Nej, men vi går väl på vässentligheterna. Söndagsblogg!


Måndag: Bli kidnappad till Bahamas är prio ett annars plugga sam, matte, lämna in filosofi gjorde i torsdags!

Tisdag:  Plugga matte, spanska, Pretty Little Liars - Mona Mania

Onsdag: Spanska grej in och matteprov, plugga matte

Torsdag: Matteprov (igeen fuck life) inställt till måndag

Fredag: MAMMA TAR ÄÄÄNTLIGEN EXAMEN ♥ Grattis finaste! Ledig woooaaah

Lördag: Kanske träffa Yada (?) sen Gabbe, myselipysdag utan plugg (L.Y.C.K.A)

Söndag: Inget speciellt as far as I'm concerned typ Söndagsmysångest samt plugg.


Har som ni ser inte bara ett matteprov vilket skulle varit svårt nog, UTAN 2. AAAAH. Hatar livet fram tills på fredag haha! Helgen ser mys ut iaf.




 Japp, knäppa vänner är bra att ha, lol kolla på mina liksom ♥



Kraam




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards