elinelvira

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Elin - 20 januari 2013 19:53


IIIIIIIIIHIIIIIIIIIIIIPIIIIIIDOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Idag har jag gjort någonting jag aldrig trodde att jag skulle våga göra. MEN JAG GJORDE DET! Och äntligen har alla stenar i bröstet släppt. Ingenting som ligger och skaver. Inga fler konversationer i huvudet innan jag ska sova. Ingen stress. Jag vet att jag borde sagt orden för längesen. Men jag krävde uppenbarligen att halva världen satte lite press på mig. Phew. Det är skönt att kunna andas. Det var det jobbigaste jag gjort typ men samtidigt känns det bra. Babysteps. Underbart. ...det här med nyårslöftet "Speak Now" funkar ganska bra faktiskt!


Nu när denna nyvunna enkelhet är här kom också alla ord tillbaka. Igårkväll och imorse satt jag och tittade på min dator och undrade vad ord var. Ungefär så. Borde visserligen ha pluggat idag men har verkligen inte orkat. Mitt matteprov slash läxförhör kommer nog inte gå så bra. Det har gått så mycket bra på tv och så har jag velat läsa men har inte kunnat för tv programen har varit så mysiga. MEN ska ta mig i kragen och duscha, plugga matte, spela lite sims (lol) och läsa i min underbara bok. See Y 'all


              

              


Åh Hanna Marin min soulmate typ haha


Kraam




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards