elinelvira

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Elin - 16 maj 2013 23:32


Vad har hänt det senaste dygnet? Hm let's see. Vädret har varit jättefint dock lite blåsigt och idag hade jag ledarskapsprov. Gick helt okej, men kommer verkligen inte få A, C-B är nog lite mer i prick. Ajaaaaa men betyg är inte allt försöker jag intala mig. Efter skolan åkte jag till KI och pratade med en läkare. Hon frågade mig massor om allergier och hur de ville utreda mig. Min pollen kan vara en faktor till min hudallergi, typ att huden irriterar sig på pollenet när det hamnar på huden och det kunde tydligen leda till massa andra saker. KUUUL. Pollen, varför kom du in i mitt liv? Pallar inte med en till allergi. Fast när det inte var pollen har det alltid varit nått annat. Vilket problembarn jag är haha. Min utredning börjar i alla fall nästa Fredag och 2 veckor framåt. Kommer missa 2 ½ skoldagar pga besöken, Wheeeuuiiieuei. Älskvärt. Sen Elins student, så på 2 veckor missar jag typ 4 dagar. Klagar inte. Men att jag har nån hudallergi är en heeeeeeeeelt annan sak. Punkt. Nu sitter jag hos Gabbe, som jag inte sett på typ 5 dagar (!) och han hjälpte till (läs: gjorde) med slutet av psykologi analysen. Så nu är den inskickad. Bara Engelskan x2 och Svenskan kvar som borde vara inne innan veckans slut. Äsch, de kommer in när de kommer. Tror det stavas YOLO....



 



Kraam



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards