elinelvira

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Elin - 7 juli 2013 20:04

Söndag! Och inte vilken söndag som helst. Solen strålar, jag vaknade ganska utvilad imorse och ikväll blir det något så fint som mys med min pojke! Hur bra som helst!! Dock har jag inte kunnat sola då vi suttit i e bil hela dagen. Denna helg började här i Stockholm sedan mot Halmstad sedan mot älskade Karlskrona! Åh favoritstaden (Stockholm räknas inte för det är överlägset den bästa!) som är så vacker på sommaren. Så då har man klämt in en roadtrip denna sommar haha. En sak att stryka från min bucketlist, wihooaa! Det gick rätt bra för min storasyster då de faktiskt kom till final i SM, så det var jättekul för dem! I Karlskarona hälsade vi på morfar och shoppade lite. Imorgon ska jag tydligen sommarjobba fram till onsdag, så himla glad för det även fast denna vecka ska vara riktigt fin vädermässigt. Men att få umgås med Gabbe och dra in lite money är ju aldrig fel det heller. Så ska packa ihop mina saker så jag snart ska åka och sova där. Puss på er.



Åh kommer inte se dig på 2 veckor tyyyp segt. Och har inte träffat min Sopp på 1 månad eller nått!!!!? Dumma sommarjobb....



Kraam























Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards