elinelvira

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Elin - 11 mars 2014 23:54





Koftan, asså koftan. Jag vill ha den, i sommar till vita jeans och en söt topp. ÅH. Kanske kanske blir så imorgon.... Sen så är kudden helt fantastiskt fin. Älskar kuddar (bara att kolla in min säng hehe) Vill ha så mycket nya saker till mitt rum och gaderob. Ge mig pengar nån?!


Tänk så mycket lite solsken, blommor och en bra skoldag kan göra. Jag sov nämligen urkasst inatt. Djupsömnen vägrade infinna sig. Men trots att jag var toktrött blev dagen riktigt bra. Från att jag steg genom dörren efter skolan så sa det bara POFF så var klockan halv 11 och jag hade inte pluggat någonting. Aja det blir panikplugg imorgon. Kul. Men det är bara 86 dagar kvar till studenten (ja jag har en nedräknare på mobilen) och imorgon har jag sovmorgon. Så ska åka ned till centrum och köpa mig ett nytt solpuder då det är slut, solpuder är min bästavän under vintermånaderna. Ställer upp i alla lägen då man är som svagast ♥  hahah, ska sussa nu så god natt.



 

Kram



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards