elinelvira

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Elin - 17 mars 2014 23:21

Nä, folk. Jag har inget vettigt att skriva. Förutom att jag är sjukt sugen på Ben & Jerry's men mättar suget med en skivad banan och lite vattenmelon, rätt gott det med! Sen har jag haft craving på att baka asså inte äta det bakade utan bara baka det. Och jag gillar inte ens att baka?? Haha. Har hittat så många roliga och annorlunda recept som jag vill testa (sen att äta det är bara en bonus) Och för att slutföra mina cravings atm så vill jag shoppa. Men det är inget konstigt för det vill jag alltid. Hittat så himla mycket fina vårkläder och känner att jag vågar utmana min stil lite, om jag hade pengar dvs... Aja det kommer en tid för det med. Just nu är jag bara en fattig student som tar studenten om 80 dagar!! Sjukt. Ska mysa framför Sex & the city och gråta över allt plugg som jag inte blev klar med idag. Kom dock en bra bit på vägen med mitt SociologiReligions arbete (så undviker vi att tänka på att den skulle vara inne idag, jag vet. Fy Elin) Puss.

 

 







Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards