elinelvira

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Elin - 3 mars 2014 11:53




- Mitt största problem är att hitta tid till allt jag vill lägga tid på. Dygnet skulle vara längre. Eller som jag sagt förut, man skulle inte behöva sova…. 


- Jag kollar alltid på typ 5 serie samtidigt, alla beroende på vilket humör jag är på


- Är alltid mest produktiv på natten. Bloggar bäst, pluggar bäst, får bäst ideer. Skriver jag texter är de alltid skrivna på natten. Forever a nattuggla.


- Det gosigaste som finns är att vakna av att Gabbe pussar på mig


- Tycker skönhet speglas väldigt mycket i välmående. Ett ärligt leende är ofta mer make up för en person än smink i sig. Sen så är det ju inge fel på smink...


- Har en tendes att ta sönder det mesta jag rör vid och att alltid vara sjukt klantig och slå mig/tappa saker. Har i stort sätt alltid blåmärken jag själv förorsakat, mina ben tillexempel…..


-Ligger efter jättemycket i skolan med nästan allting men har ingen ork till att ta tag i saker för det är så mycket nytt hela tiden. 




xx





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards