elinelvira

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Elin - 13 mars 2014 23:33


Tack gode värld för att det är fredag imorgon. Dock har dagen i allmänhet varit rätt fin. Vaknade hysterisk och trodde jag hade försovit mig och skrev i panik till Sofia hahah. Det var liksom 2 timmar kvar innan min buss gick. Så kan det gå. Snacka sinnesförvirring. Sen en lektion bestående av mest prat hehe vi är ganska done med skolan om man säger så... Och så projektarbetstid hemma hos Bianca. Vi är i princip klar med allt filmande så ska snart börja samanställa det hela. Woop woop. Så när jag kom hem och landade i sängen med min dator efter middagen var jag utmattad deluxe! Och helt ärligt har jag inte pluggat något idag. Tror jag behövde det idag, bara få kolla på dokumenten, prata med mitt hjärta (kommer knappt kunna göra det i helgen då han åker skidor) och se på lite tv. Ibland behöver själen det. Vill inte ens tänka på allt plugg jag har till i helgen. Men det finns tid för det med.




Var så sugen på att locka håret imorse. Har inte gjort det på sååå länge (kanske bra då det sliter mycket)




xx




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards