elinelvira

Direktlänk till inlägg 21 april 2014

Dream A Little Dream

Av Elin - 21 april 2014 23:13


Och... SOLDEBUT! Barbam! 


Fy tusan vilket härligt väder! 17 grader i skuggan och cirkus 23 i solen. Tack Sverige för det! Igår... hm vad gjorde jag igår? Jo, läste och.... aa läste och solade lite haha. OCH spelade sims, määh. Vaknade till SOOOOLSKEN! Det gjorde min dag. På riktigt så himla himla lycklig! Att vakna till solsken måste vara bland det bästa som finns. Bara för att solen kittlar mig i ögonen idag blir jag på ett så galet bra humör! Det är ganska intressant det här med vad vädret kan göra. Denna vecka har jag proppat i mig sjukligt mycket onyttigheter. Fy och skärpning! Och inte tala om igår! Dagen då Elin gick upp 20 kilo. Minst. Har pratat ganska mycket med min älskling idag på skype. Haha vi hade en diskussion om vilka kändisar som är snygga eller ej. Åh, nu förstår jag varför han valde mig och varför ingen annan har typ försökt förut; Hans kvinnosmak är FÖRFÄRLIG! Haha. Den enda vi var överens om var Evangeline Lilly (Men hon ser ju ut som en sexig ängel så inte så konstigt) Ska ta på mig pjamasen och tvätta ansiktet. På tal om det så är halva min sminklåda snart slut... åh alla dessa utgifter. le sigh. Fast lika gla' för det är jag men gladast är nog räven heeeej, huuuum, vår sång är dum den är ju ingentiiiiiiing vad gör det om hundra år när alltiiiiiing kommer kriiiiiing? Ja, idag är jag glad! (Fast lite ledsen att jag har läst ut Fifty Shades triologin, sista boken var faktiskt riktigt bra. Blev positivt överaskad) Puss.




xx





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards