elinelvira

Direktlänk till inlägg 14 november 2014

And We Run

Av Elin - 14 november 2014 19:38





Hur kan en hel dag bara försvinna? Vad har jag gjort idag? Jo, spelat sims. hahah. Och pratat med min älskling - Gabe the babe. Jag kan även berätta för et kära läsare att jag har lagat mat idag, IGEN. Sen när började jag laga mat? Vem håller jag på att bli? Förhoppningsvis den bättre verisionen av mig. Sitter just nu och lyssnar på underbara Miss Swifts nya album och ser på EMA på MTV. Haha bra kombo. Men har märkt att ALLA de kvinnliga artisterna har i princip på sig bh och trosor på scenen (eller som i Ariana Grandes fall en blöja) och jag kan inte annat än att undra varför? Det är som att desto framgångsikare deras kärriärer bli, desto mindre kläder har de på sig? Är det ett slags sätt att kompensera för deras framgång, genom att på nått sätt "objektifiera" sina kroppar istället? Jag menar, alla män är fullt påklädda? Eller vill tjejerna helt enkelt bara känna sig sexiga? Eller är det på nått sätt både och? Fine för min del, de är ju alla otroligt snygga, jag kanske bara övertolkar detta. Men känner mest bara att om man tjänar 100- miljontals med dollar varje år så bör man ha råd med ett par shorts! 


Kom på idag att jag åker hem om ungefär en månad. Vet inte riktigt hur jag känner inför det. Mitt lilla äventyr utomlands efter gymnasiet är snart över och jag vet inte vad jag ska göra sen. Eller jo vet ungefär men att skaffa ett riktigt jobb känns inte så kul, dock gör pengarna som medföljer det. Kommer kunna åka till Göteborg många gånger känns också ganska bra. Folk som ba "men ska du inte resa lite nu då, istället för att jobba hela våren"  ja jag har ju bara suttit hemma  mitt hus i Sverige hela hösten??? Nein, nu ska jag fortsätta lyssna på min love. Puss.













 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards