elinelvira

Alla inlägg den 2 december 2014

Av Elin - 2 december 2014 14:13



Och så har dagen vi alla väntat på äntligen kommit till Basel; Alla löv har nu trillat ned från träden. Den 2 December. December!!!?  Varför  måste Sverige ligga så norrut? Suck. Idag har jag en halv sjuk liten Julia hemma med mig. Men det gör inget för hon är så mysig och tiden går alltid så himla fort när det bara är vi två. Kanske har med att göra att hon sover middag så jag får som en paus mitt på dagen. Vilket är guld värt! Eftersom hon är "sjuk" så får hon sova längre än vanligt så min jobbdag är ju rätt så chill. Ikväll ska jag möta upp Evelina & Marta (tror Giada ska med) på nån slags båt grej haha. Vi var på en båt grej i September och om detta är något liknande så kommer det bli hur kul som hellst! Hela denna vecka är faktiskt nerkladdad med glitterpennor! 


Måndag: -

Tisdag: Jobbar heldag, Båtgrej med mina amigas 

Onsdag: Jobbar kanske heldag, Lucia övning och firande i Svenska kyrkan

Torsdag: Prata med Gabbe 

Fredag: Jobbar heldag. Åka till Zurich med Evelina & Daniella & hälsa på Elin 

Lördag: Kolla runt i Zurich sedan åka hem

Söndag: Lucia firande på Svenska Klubben

 

 

Asså. ASSÅ LIVET. Hur fint? Att vara med i Lucia tåg med massa 11 åringar kanske inte är det coolaste, men kom igen. Det är kul, speciellt när man är med sina kompisar så man kan skratta åt det hela. Åh vill nästan inte åka hem längre, kommer sakna allt så himla mycket 







Saknar dig finaste kusin.





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards