elinelvira

Alla inlägg den 7 december 2014

Av Elin - 7 december 2014 20:40



Åh vilken fin helg det blev även fast planerna ändrades. Alla vi mådde lite sådär i fredags så vi åkte ej till Zurich. Men igår mötte jag upp Giada & Evelina och så såg vi Hungergames - Mockingjay på bio, vilket var väldigt mysigt. Den var på engelska (typ allt är dubbat här....) så när de pratade tyst var det svårt att förstå va de sa och de tyska OCH franska undertexterna hjälpte ju inte mig precis. Eller jo, ibland de tyska blev så stolt haha. Sen väl hemma hade jag en dejt med Kajsa. Min gos. Idag sov jag liiite bättre än vad jag har gjort de senaste dagarna och vid två åkte jag till Julfesten. Skulle inte hittat dit men som tur var väntade Evelina på mig vid stationen. Åh so much julfeeling det var! Små tomtenissar sprang omkring, pepparkakor, svenska matvaror att köpa, julmusik, julgran, lucia tåg, jultomten, glögg åååh. Älskar julen. Hahah dagens bästa var helt klart när jag och Evelina just satt på oss våra lucia linnen och väntade i korridoren och kom in på filmen Love Actually och började sjunga "All i want for christmas" (den verisionen som den lilla tjejen sjunger) hahaha och herre vad falskt det var och vi skrattade som om vi var fulla av glöggen. Och såklart kommer sångläraren förbi och börjar skratta hon med haha.  Åh i den stunden blev jag påmind om hur lyckligt lottad jag är som har så fina vänner, både hemma och här, och att jag kommer sakna mina nya vänner så otroligt mycket ♥ Sitter just nu och lyssnar på julmusik och skriver med Gabbe. Dags att se lite julfilmer, puss.

 

 

 

 

 Hahah vi körde på solot i början och så var Evve kören & musiken hahahah. Åh kommer minnas detta för alltid.

 

 

 

 

 

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards