elinelvira

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Elin - 12 januari 2010 14:26

HEJJJJ!!!:)


nu är jag hemma i kalla sverige, det är seriöst så kallt att när jag vakna i morse så trodde jag att mina fötter skulle trilla av, hur har ni klarat er i denna kyla?:P

jag har haft en fankastisk vecka med min familj, vi var som sagt på Kap verde öarna och det är nästan lika fint som i Grekland:)


Under veckan har det varit mellan 28-34 grader men det blåser som tur är mycket där på ön så man behöver inte bada stup i kvarten:) haha och som ni kanske förstår så fick jag en chok när vi kom hem till -12. men jag har haft det jättebra fast jag längtar tillbaka till solen, men det ska bli kul att träffa alla mina goa vänner:)


jag har inte så mycker mer att säga än att JAG ÄR HEMMA! och nu ska jag sova

 (planet var försenat 3 timmar från arlanda så vi kom hem halv 5 inatt, aa det landa halv 4 då men vi kom hem halv 5:) )


Kram elle


vi badade mest i den här poolen, och de strand bruna husen till höger är hotellrum och man ser faktiskt vårt rum, som är nr2(vi hade oxå nr 3) från höger på undervåningren:)

  

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards