elinelvira

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Elin - 17 januari 2010 12:33

Hejsan:)

hehe gissa vad som hände i onsdags!

jo, den första dagen i skolan är allt som vanligt, jag får läxor mina kompisar berättar om sitt lov och jag om mitt, på kvällen sitter jag och gör matte (heeh jag låg efter 4 sidor) helt plötsligt mår jag jättelilla och har bara ont i hela kroppen, asså bara ont. haha det visade sig att jag hade fått influensa (eller aa början till det) så jag har liggat ned bäddad i min säng i 3dagar! men nu mår jag bättre:)

det är typiskt mig att bli sjuk presic när skolan börjat så nu ligger jag efter ännu mer-.-

men men det jobbar jag snabbt igen, tror jag:)


idag ska vi ha bild visning (av alla bilder som vi tog på semestern) men innan det ska jag och min lillebrór ut och åka pulka:) haha det ska faktiskt bli skönt att få röra lite på sig;)


kram elle  


snyft- vill tillbaka

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards