elinelvira

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Elin - 22 januari 2010 22:16

Caio!


Nu är Lets dance slut, nu ska jag bara vänta in Hope for haiti som går i kväll på MTV. Jag tycker att man borde se på det, det är lite kul för att jordbäviningen var när jag var i Kap Verde så när jag kom hem så hade jag ingen aning om den. Jag ba "vadå för jordbävning?" och då såg alla konstigt på mig och sa "Va? ofta du inte vet!" vad ska man säga "nej ser det ut som jag vet eller"?

så jag kände mig som en idiot ett tag:P


Men den går på MTV kl 02:00 det är direktsänt från USA:) och Robert Pattinson ska vara med och Rachelle:)

YAY!


kram elle  


Av Elin - 22 januari 2010 21:20

Hejsan:)

Nu sitter jag och ser på Lets Dance, men just nu är det reklam:)

det är första gången jag ser bpå det i år så det är kul att se vilkan som är med:)


Jag hittade en bild på våra älsklings Vänner:) är lite kul att se hur de folk åldras (vi har ett litet bildgalleri på Kristen här under:P )


Kram elle


synd att Matt (joey) ser så sliten ut, han är sjuuukt snygg i vänner:P

Men alla tjejer ser frächa ut:)

Av Elin - 22 januari 2010 18:48

Hejsna:)

De som känner mig vet att jag gillar lite udda filmer, och Kristen stewart är med i alla mina favofilmer så jag tänkte lägga ut en lista med alla hennes filmer:)


Kristen’s filmer

  • The Safety of Obejects (2001)  
  • Panik Room (2002)
  • Cold Creek Manar (2003)
  • Speak (2004)
  • Catch That Kid (2004)
  • Undertown (2004)
  • Fierce People (2005)
  • Zathura (2005)
  • The Messengers (2007)
  • In The Land of Women (2007)
  • The Cake Eaters (2007)
  • Into The Wild (2007)
  • Cutlass (2007)
  • Jumper (2008)
  • Whats Just Happened? (2008)
  • The Yellow Handkerichief (2008)
  • Adventureland (2008)
  • Twilight (2008)
  • New Moon (2009)
  • Welcome to the Rileys (2010)
  • The Runaways (2010)

Kommande:

  • Eclipse (2010)
  • Breaking Dawn (.......)

De snirkliga är de jag har sett och jag rekomenderar de:)


Kram elle


Panic room

och en favorit; Speak

in the land of women

Favo; Adventureland (jag skrev en uppsatts på engelska om den här filmen:P )

Genombrottet; The Twilight saga!


haha man ser hur hon blir äldre och äldre:P

Av Elin - 22 januari 2010 16:48

Hellu


Det visade sig att Texas måste in igen till sjukhuset på måndag och det värsta som kan hända är att han har canser, sen är det att han måste opereras och det bästa är ju om det självläker det han nu har, det tror att det är fel på njurarna, levern eller tarmarna.

 Gud jag har tårar i ögonen!


så då passar den här låten in, det är seriöst den bästa veritionen av "Hallelujah" och jag lovar att den är hur bra som hellst:)


kram elle


Av Elin - 22 januari 2010 15:32

Hola!

Idag har min ena hund varit på sjukhuset, han hade vättska i buken ,fast vi trodde att det var fel på levern, så det är ju skönt att det inte var levern! annars skulle vi bli tvungna att avliva honom och det vill vi såklart inte:)

en riktig oturs veckan får man säga!


Idag har hela klassen varit / tvingats gå till ungdomsmotagningen vi fick se på en film och så pratade de om var ungdommsmotagningen är för nått och så vidare. hehe jag kan inte presic säga att det var kul men vi slapp So och NO så jaa...:)


nu ska jag fortsätta med min CD analys:)


kram på er<3




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards