elinelvira

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Elin - 4 januari 2010 03:00

Heeeejjjjjj!!!!

Nu ska jag iväg!!! shit va coolt ska väcka alla i huset, men jag hör små steg under mig så jag antar att någon redan är uppe, vovarna är utdelade till olika släktingar, en är i Danmark, en är på landet (med släktingar) och den sista är hos farmor:) så de ha det säkert super, presic som jag ska ha det i 1 vecka:)


min snälla bästakompis ska blogga lite medans jag är borta:)


ha det super här hemma, jag kommer sakna snön-not:P


HEJSDÅ!!!

kram elle  


från vårt hotell....

Av Elin - 4 januari 2010 02:27

Hej:)

nu har jag lyssnat på Taylor Swift låtar ett tag, hon är så duktig alla hennes sånger är så fina och har ett budskap:)

snart ska vi åka är så taggad att jag snart spricker:)

det ska bli såå kul:) och just nu hat jag super tråkigt-.- därför ska vi lätta upp stämmningen lite med lite bilder som är får Kap verde:)


Jag har fått många frågor om vart Kap Verde ligger:

och jaa det liggr under kanarieöarna, det tar ca 8 timmer dit vi ska:O

haha där ser man kanarieöarna uppe i hörnet:)

och här är ön vi ska vara på, och så ska vi vara i Santa Maria:)

och såhär ser det ut, det är öken på hela ön (aa på vissa delar är det lågöken)

så nu borde alla veta vart jag ska (haha) :)


kram elle

Av Elin - 4 januari 2010 01:20

Heeejjj:)

Innan jag åker måste jag bara lägga in lite bilder på våra favorit Skådisar, vet ni vilka jag pratar om?

Twilight gänget såklart;)



kellan Lutz wallpaper - kellan-lutz photo

Ashley Greene - ashley-greene wallpaper


Jag tycker att Kristen bilden är finast, vet faktiskt inte varför:) Vilken gillar du bäst?


kram elle


Av Elin - 4 januari 2010 00:53

Hejsan:)


0m några timmar så bär det av till Kap verde, yaay! Kan knappt fatta det!


nu har jag sett Hannah montana the movie och första gången jag såg den så märkte jag inte att Taylor swift var med och sjöng, så det var en trevlig överaskning (hon sjön låten jag la upp i det förra inlägget, världen är bra liten)

men den är faktiskt ganska bra:)


jag tror att alla sover men not me (hehe det är kanske ganska uppenbart, eller?:P ) så det är tyst i huset (händer inte ofta) och det är helt svart ute,det är så mysigt då<3


Kram elle  


här är trailen :)

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards