elinelvira

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Elin - 1 april 2010 21:33

Good night!


nu ska jag kanske inte sova men iallafall stänga av datorn, imorgon åker jag till mitt land, men kommer hem på söndag:) det ska bli lite mysigt.


Den som kan gissa namnen på mina favorit kändisar är min jämmnlike! Kan du alla?

                                                
                

1.2.

3.4.

5.6.


 De är mina Favoriter, fast såklart finns det många kändisar som man gillar, fast kanske inte lika mycket:)


Kram elle


Av Elin - 1 april 2010 21:03

Hejhej:)


Jag missade Taylor Swift när hon var på SNL alla säger att hon var riktigt rolig, och SNL hemsidan fungerar inte så jaa och Youtube får inte ha de klippen på sin sida, dåligt. men här kommer texten som hon improviserade (och en dålig inspelning av framträdandet)



och texten:) så jävla (opps!) bra!


vad tyckte ni? bra dåligt?


Kram elle

Av Elin - 1 april 2010 20:06

hajhaj!:)


Ashley Greene (och massor av andra kändisar) donerar vissa av hennes klänningar till www.donatebuzz.com det är en sajt där de som inte har råd med en tex bal klänning kan få en klänning (av en kändis) jag tycker det är en fin gest av kändisarna att göra så, annars så skulle de bara hängas längst bak i en mega garderob, nu får de verkligen uppskattas. några exempel är:


Large_listLarge_listLarge_list


även Selena Gomez, Taylor Swift, Jordin Sparks,Tiffany Thorton, har donerat klänningar:

Large_listLarge_listLarge_list


Large_list


vad tycker ni? är det här smart eller bara fånigt?


Kram elle


Av Elin - 1 april 2010 19:51

hellu!


Nu börjar solen gå ned,snyfft men den måste bli mörkt nångång.

Dagens bild tillängnas Taylor Swift, så himmla härlig.D jag älskar att skratta rakt ut, annars så känns det fel och det verkar som hon också tycker det:)


Taylor Swift kombinerar musiken med kläder!


Kram elle

Av Elin - 1 april 2010 19:07

tjo!


solen lyser fortfarande även fast klockan är 10 över 7! det känns konstigt, på ett bra sätt.

och när sommaren närmar sig med stormsteg så passar den här lilla snutten in: det är en Trailer till en film som heter The last song, jag tycker den verkar mysig, och om man har sett The notebook så vet man nog ungefär vad man kan förvänta sig:)


jag är inget Miley fan presic men hon sjunger bra:) och hon verkar bra i denna film, dock har filmen fått myyyycket kritik av kritikerna,synd....

Av Elin - 1 april 2010 18:47

Hejhej:)


Nu har jag ätigt, och gissa vad jag har hittat!


.Det ska komma en bok om Bree från Eclipse, spännande va!


B. Wahlströms står för distributionen av Twilight böckerna i Sverige och de har nu gått ut med ett pressmeddelande om att "The short Second life of Bree Tanner" kommer att heta “Bree Tanners andra liv“ på svenska.

Boken håller just nu på att översättas till svenska och vi i Sverige ska kunna köpa den samtidigt som de i Usa vilket betyder kl 06.01 den 5 juni.

 

Här är den del av pressmeddelandet:

Äntligen! Efter nästan två års tystnad kommer Stephenie Meyer ut med en uppföljare i sin omåttligt populära Twilight-saga. Bree Tanners andra liv (The Short Second life of Bree Tanner) släpps i USA en minut över midnatt, amerikansk tid, lördagen den 5 juni – och precis samtidigt på svenska här i Sverige: klockan 06.01

-Vi är oerhört glada och stolta över att äntligen kunna presentera en ny bok av Stephenie Meyer. Hennes fans har längtat och väntat tålmodigt, säger Henny Holmqvist, Stephenie Meyers svenska förläggare på B. Wahlströms bokförlag.

Bree Tanners andra liv berättar den fascinerande historien om den nyfödda vampyren Bree Tanner, som först dök upp i Ljudet av ditt hjärta. Vi får följa de nyfödda vampyrernas förberedelser och jakt på Bella Swan och familjen Cullen, deras möte – och det oförglömliga slutet.

 

 

Den bara måste man ju ha:)

Kram elle

Av Elin - 1 april 2010 17:56

nu är jag riktigt hungrig, men jag tror att maten snart är klar:)


just nu lyssnar jag på musik på Spotify:)


och nu kommer några nya Eclipse bilder, yeey!


vad tycker ni?



Av Elin - 1 april 2010 17:09

hej!


Okej det här är de sista Taylor Swift videorna, asså för idag...

de är jätte roliga, och ellen är så knasig:P



haha den sista videon i denna är sjukt kul:P



älskar hennes klänning så fin! och hon är så rolig!

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards