elinelvira

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Elin - 1 april 2010 16:30

Hejhej!


Nu har jag övertalat min lillebror att gå ut med hundarna, jag gjorde det för 2 timmar sen och nu är det hanns tur men han vill typ inte, jobbiga unge!:P nej han förkänar ingen smileis så bara ,jobbiga unge!


Här kommer 2 klipp från när Taylor swift var på Ellen show, de är jätteroliga så watch!


i den här pratar de om Taylor Lautner och Ellen och taylor skriver en sång tillsammans( den är sjukt bra) och jaa, ellen generar  taylor litegrann:Poch den är ifrån i höstas:D

 


Denhär är ganska gammal tror jag man får lite samskigt skvaller inte bara om Taylor utan även om andra kändisar:P och så pratar de lite om Joe Jonas. från 11/11/08, det var ett tag sen:P i slutet får hon en liten överaskning...

och här är del 2, klicka här! där får hon en liiten större överaskning:P och del2 är riktigt kul så se! en person som börjar på J och slutar på ustin kommer:P


från 17/1 2008:) hon pratar om hur hon kämpade för att få skivkontrakt verkligen bra att hon kämpade för att få det hon ville!och så uppträder hon med "our song"




kram elle

Av Elin - 1 april 2010 15:46

Tjo!


Idag åkte mamma och min lillebror (den minsta) och en vovvse till Danmark, och resten av oss ska till landet imorgon tror jag, eller på lördag... jag har inte bloggat för det har varit lite mycket men idag är det studiedag och imorgon är det röd dag så vi fick extra långt lov:D yeey!


imorse gick Ellen på 5an och Robert Pattinson var där :D fast jag har sett det på datorn men inte med text så nu fattade man allt de sa.


jaa det är väll allt jag har gjort idag:P


Kram elle



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards