elinelvira

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Elin - 14 maj 2010 23:34

god natt:)


jag får inte använda datorn så här sent men regler är ju til för att brytas;) jag skulle bara säga att jag ser på American pie (vet inte vilken inte 1 iallafall) men den är snart slut och jag är jättetrött::)


ett citat jag typ "hitta på" kände mig lite poetisk:)


"I hate missing you!"


Kram elle


Av Elin - 14 maj 2010 21:12

hejsan alla gulliga<3


Nu har jag sett på talang, orkar inte se hela:P min storasyster har gått ut till några kompisar så nu har jag ingen att spendera fredags kvällen med, aja jag får väll sitta här, för alla andra är väll redan ute antar jag:/ :D


kram elle



jag vill se Remember me! ska köpa den när den kommer på Dvd:D

Robert Pattison myser med mystisk blondin?!

Av Elin - 14 maj 2010 19:52

Tjaa


Jag lyssnar på Miley Cyrus just nu, har faktiskt börjat gilla henne, lite skojsigt:)

men snart börjar Talang så det ska jag nog se på, eller jag ska se på det:p

jaa det finns inte så mycket mer att säga:)

toodells..:D


Kram elle


bra eller dålig? hmmm..?!

Av Elin - 14 maj 2010 19:34

tjaba alla balla:D


haha det rimmar, nästan:)


Nu har jag gjort en ny omröstning-äntligen ;)


resultatet från den förra:


Är New moon bättre än Twilight?

Ja såklart!  
  48.3 %
Nej Twilight rocks!  
  11.5 %
Båda är lika bra  
  28.7 %
Har inte sett dem.  
  8 %
Twilight och New Moon suger.  
  3.4 %

det var 87 st som var med:D tack så mycket men nu får ni börja rösta på den nya omröstningen! tänk att nästa hälften av de som röstade tyckte att New moon var bättre än Twilight, det var lite skojsigt:D


Kram elle

Av Elin - 14 maj 2010 19:24

hehe ville bara få det sagt!



kram E

Av Elin - 14 maj 2010 19:08

hejhej:)


Nu har vi varit nere i centrum och de sa att typ hela mobilen var fuktskadad men att den kan "överleva" om den får ett nytt batteri, så jaa, annars så har pappa en extra telefon som ser lika dan ut som min bara att min är ljusrosa och den är blå ( den är inte lika fin som min rosa!) fast jag tycker inte den är fin alls:'( aja jag ska kanske få en ny när jag fyller år om nästan 3 månader:D


idag har jag annars bara lyssnat på musik, men imorgon kommer min kusin Tilda hem (Elins lillasyster) från sitt land så då får jag något att göra:D

jag har också gjort ett häfte med några av mina favolåtar, jag skrev ned dem på Word och skrev ut dem med fram och baksida, så jag slösade inte på papper!:D

(jag skrev bara ut 2 Taylor Swift låtar, alla andra kan jag helt utantill, men de här kan jag inte så bra i verserna!:S)


Kram elle


Av Elin - 14 maj 2010 13:22

hejhej:)


Jag fick en liten fråga alldeles nyss:D


jag ska skriva ut noterna till den här:P både på piano och gitarr:D då var den här dagen planerad!:) vad ska du göra? / Marre

 

Svar:


Haha gör du det, de finns säkert på datorn:) tvinga inte Elias bara idag! jag vet inte vad jag ska göra idag, göra lite teknik läxa och typ lyssna på musik:) jaa det var väll det:D



när du är klar med den låten ta den här då oxå! videon är jättefin:) vilka vill se filmen?


kram elle


Av Elin - 14 maj 2010 12:51

Hejhej:)


Jag skrämde min kusin så hon hoppade jättehögt:P jag stod i badrumet och borstade tänderna och då svängde hon i där och bara -waaaa! (flyger) shit va du där !! haha det var jättekul:P hon stod och såg på mig in 3 sek innan hon blev rädd, haha efter:D


här är en jättefin låt från filmen "The last song"


så fin<3


Kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards