elinelvira

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Elin - 18 augusti 2010 23:43

hejhej


jag ska upp tidigt imorgon, ska ha första dagen i skolan, dock bara upprop men iaf! skolan! så jag får skriva om min födelsedag imorgon :D

tack alla som har gjort den till vad den blev! så himmla många sköna prickar och några bortsprugna vesslor däribland^^ haha! interna skämt är så roliga ( fast det heter internet skämt egentligen!! se ett till!)


Kram på er alla


E

Av Elin - 18 augusti 2010 17:32

scrap is nice ^^

Av Elin - 18 augusti 2010 13:42

hejhej


jaa rubriken säger allt, idag fyller jag år! imorse vaknade jag halv 8 och halv 10 skulle de sunga, haha låg och vänta i 2 timmar, jobbigt! sen så kom de och jag fick massa sina grejer, lägger upp bilder sen:D snart ska jag möta min kusin och så kommer 3 små vesslor snart hit, eller de ska våldkrascha min " fest" för familjen och släkten:P på fredag ska jag ha sovaöver party så det ska bli kul :D jo jag har på mig en lång mörkblå klänning jag fick och ett guldhalsband med ett guld hjärta ( fick när jag fylde 13)  och så ett haslband av silver som jag har gjort själv, älskar det halsbandet ( för mig påminner det lite om rosalies halsband ) fast de är inte alls särlskit lika:P


Kram E


YEEY ME!!


Av Elin - 18 augusti 2010 00:19

hejhej


nu ska jag sova! och kan ni tänka er jag fyller år idag! Grattis till mig, man måste ju själv vara den första^^ haha!


och se jag lyckades få dit min favorit låt på mitt klipp, den låten är så fin och berör verkligen mig.^^ man är väll ett pro!?? ;D

tänk att der är min födelsedag idag:D wiiii!!!!



Kram E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards