elinelvira

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2010

sova

Av Elin - 18 augusti 2010 23:43

hejhej


jag ska upp tidigt imorgon, ska ha första dagen i skolan, dock bara upprop men iaf! skolan! så jag får skriva om min födelsedag imorgon :D

tack alla som har gjort den till vad den blev! så himmla många sköna prickar och några bortsprugna vesslor däribland^^ haha! interna skämt är så roliga ( fast det heter internet skämt egentligen!! se ett till!)


Kram på er alla


E

 
 
Sophie

Sophie

19 augusti 2010 09:22

OJoj skolan! Hoppas det kommer gå bra :D

Sv: Vilken läskig historia men ändå väldigt coolt! ja lite sånt borde nästan finnas ^^ det som jag tyckte var läskigast var en gång på en mattelektion och jag satt och räknade. Mina kompisar höll på att disskutera något tal med matteläraren och jag lyssnade inte riktigt. Men så fick jag en dejavu och jag sa bara hur man skulle göra utan att jag visste vad de pratade om och det var rätt :p men det du skrev var mycket coolare! :)

Jag hoppas att Rooney blir bra, har inte sett några filmer som hon är med i. Men jag har stet de svenska filmerna och de var bra tycker jag men ganska hemska.
Kraaam Sophie

http://sophiiek.blogg.se

 
Sophie

Sophie

19 augusti 2010 09:27

Sv: Haha jag med! som mamma mia filmen så coolt att den blev så populär och abba :D ja det är nog för sverige är så litet som det blir extra coolt ^^

Kul att du gillade sidan :D ja i dear john mummlar de lite ibland kan ju vara ite svårt då! men det är kul att det finns så många olika filmer där, man har ju inte råd att gå på bio på ala man vill se :/

hihi det är så härligt att bara ligga och filosofera, brukar dock göra det vid fel tillfällen. Som när man ska sova och man igentligen borde sova eftersom man ska upp till skolan :p

O va kul att ni ska på klassresa! jag har ingen aning om vad som kommer hända nästa vecka när jag börjar skolan, men jag vet att det är upprop kl 8 på måndag i aulan ^^

Hoppas du hade en bra dag i skolan idag :D
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards