elinelvira

Direktlänk till inlägg 1 januari 2011

1 Januari 2011

Av Elin - 1 januari 2011 16:56

Heej 2011!


Oj vad fult det låter, förhoppningsvis kommer vi bli vana med det ^^ Men jag tyckte ju också att 2010 lät fult i början... Idag har alla sett Ivanhoe den går ju alltid på tv dagen efter nyår, så det är som en tradition att se den :D Den är bra! hmm tja idag är bara en slappardag kommer kanske en bokrecension senare ;)


Day 30 – One last moment


Ett sista moment är perfekt nu, 2010 är förbi och nya utmaningar väntar 2011! Mitt 2010 har varit superbra, mycket i skolan bara men jag överlever förhoppningsvis! Iår blir jag 16 år, det är stört! Men det är ju några månader dit ^^


Kramar på er!

 
 
Sophie

Sophie

2 januari 2011 22:32

Hihi ja 2011 låter roligt :P Men vi vänjer oss nog. Ett helt nytt år med spännande upptåg :)

Sv: Jag hoppas att du också hade en riktigt bra nyårsafton! :D

Haha ja precis Edward är skapad för Bella och Jake kan ju inte bara komma och förstöra det då :( Hihi ja det är kul att diskutera det och bråka lite om det även om man är vänner hela tiden ^^

Ja JOkern är svart, och lite vit och röd ^^ Jag gillar boken och den handlar om en kille som plötsligt får ess i brevlådan. På esset står tre adresser och namn och han beslutar sig för att hjälpa personerna på kortet. Han får fler spelkort men vem skickar ut dem? Den är ganska spännande tycker jag :)

Haha städa garderoben då är vi 2, behöver verkligen göra det :P får kanske offra en dag till att göra det :P

Hihi ja jag hoppas att hon blir kändare än idag för det förtjänar hon :) SÅ bra och speciell röst :D

Ja man vill ju ha en kille som inte bara ser det yttre, han ska ju bry sig insidan också och respektera en för den man är :) men det är bra att ni håller på att lösa det! Kärleks problem är jobbiga :s
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards