elinelvira

Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

Filmer som berör

Av Elin - 3 januari 2011 16:48

Hellu!


Ska svara på några kommentarer nu, hade 10 st när jag loggade in, TACK! :D

Här kommer en liten filmlista över filmer som har berört mig på olika sätt :)



1. Fick dig att skratta. She's the man

2. Fick dig att gråta. Allt för min syster

3. Gjorde dig riktigt arg.  Slumdog Millionare  

4. Fick dig att vilja besöka platsen där den utspelades. Stolthet och fördom

5. Handlar om en historisk tid som du tycker om. En ung Jane Austen

6. Du ångrar att du såg. Fish tank

7. Finns i dina tankar trots att det var länge sedan du såg den. The Last song

8. Har väntat i filmskåpet riktigt länge. Kärlek på menyn

9. Du inte förstår att så många tycker om. Love Actually

10. Du tycker att alla ska se. Twilight serien

  

 


Hur skulle eran lista se ut?

Kram Elle

 
 
Sophie

Sophie

5 januari 2011 10:38

Å det var bra filmer på listan :) Har nog sett alla utom fish tank men då behöver jag nog inte se den :P haha. Om det är okej skulle jag vilja låna denna listan på min blogg någon gång framöver? Tyckte den var mycket bra! ;)

Sv: Hihi ja kände mig lite egoistisk när jag skrev det men sen tänkte jag det är faktiskt viktigt att man själv mår bra :D Va bra att du höll föra årets löften, du får berätta dina löften för detta året efter nästa nyår :D

Hihi de är väl förberedda när sommaren kommer då :) Hihi ja du kan säkert hitta lite fint när du är i Thailand! :D

Ojag som inte har läst gossip girl böckerna, men nu blir jag så nyfiken på att göra det! :O Men det är ju bra att de har lyckats få deras utseende som man har tänkt det när man lläser böckerna :D

Hihi charader är så roligt! :D
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

 
Adina

Adina

5 januari 2011 16:13

För mig skulle det nog vara:
(orkar inte skriva om det fick mig att skratta osv, skriver bara nummer)
1. Bron till Terabitia (kanske inte skratta direkt, men le mkt iaf;P)
2. Into the wild
3. What Just Happened (kristen var med SÅÅÅ lite!)
4. Twilight, New Moon o Eclipse ;P
5. Ingen aning!
6. Tror inte det finns någon...inte vad jag kommer på!
7. Katten i hatten ;P(Dakota är med i den!:D)
8. Mannen som kunde tala med hästar (elr nåt sånt)
9. Harry Potter
10. Twilight serien för mig med!:D

Det var ju svårt att komma på!:)

http://www.erikzzonz.bloggplatsen.se

 
Filippa

Filippa

12 januari 2011 17:35

Ofta du inte gillar Love Actually? Det är typ världens gulligaste film! Helt underbar ju :')
Kram

http://filipparibbing.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards