elinelvira

Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

A Wrighter

Av Elin - 4 januari 2011 13:14

Heejsan!


Igår såg jag hela Stolthet och fördom som jag la upp en bild på förut, den är såå bra och romantisk. Dock ganska lång men det är ändå en av mina favorit filmer!

Idag ska spenderas med kusinen, hon kommer hit om 20 min kanske så vi får se vad vi kan hitta på.


Fick en fråga om vad för nåt jag skriver, och det ska väl bli en bok hade jag tänkt. Men det går väldigt segt just nu, men jag skriver i peridoer. Eller nar jag kommer på nåt bra. Eftersom jag går i skolan och måste göra läxor så blir det så. :D Jag älskar att skriva kan jag ju tala om. Hoppas du Lisa, fick ett någorlunda svar :D


hehe aa fast jag skriver på datorn då ;)


Kram på er alla / E

 
 
Ingen bild

Christina

4 januari 2011 18:15

Hej!
Jo jag hade en twilightblogg innan, ja för typ 2 år sen hihi :) Men där bloggar jag aldrig längre, tappade helt enkelt intresset tyvärr.
Kram

 
Sophie

Sophie

5 januari 2011 11:20

Stolthet och fördom är så fin :)
Har du kommit långt på boken? Förstår att du skriver i perioder med tanke på sklan, och så måste man ju ha inspiration när man skriver för då blir boken som bäst ju! :D

Sv: Hihi ja jag ska hålla mig borta från pepparkakorna! ^^ Ja det brukar vara sånna saker man ångrar men jag försöker ändå tänka att det inte gjorde något :)

Hihi men det låter ju bra, då får jag ta och läsa frost! Nu har jag många böcker som jag borde läsa ^^ hihi tur attd et är så många lov på våren x)

Aww va fint, änglar som gråter :) Jag tycker det är mysigt när det regnar och det luktar så gott! :D Men inte kul att cykla hem när det regnar då får det gärna vara uppehåll ^^

Hihi ja det är ju synd att det är dyrt att resa :/ Men jag har kommit på en massa bra skäl, tex att det kan vara min 18års present ochmin julklapp för detta året och sen så firar mamma och pappa 20årig bröllopsdag iår och det måste ju firas stort! :D Hihi ^^
Vad ska du hitta på idag?
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

 
Adina

Adina

5 januari 2011 16:19

Sv på kommentar 1:
Haha, japp:) Jag är bara såå snygg i ansiktsmask!

Kul att du gillar utseendet på bloggen, Tack!:)

Jag har lila och någon bronzig färg att ha först, och sedan vitt att ha över!:)

Ja, det är bara mysigt att gråta av bok eller film. Du skulle sett mig när jag såg Into The Wild i förrgår! Mina vänner har aldrig sett mig gråta så mkt, säger de;P

Haha, du skrev: "Vi ses nästa år!", det var roligt;P

Sv på kommentar 2:
Jag tycker inte att det känns så speciellt med nytt år....;P

Ja, slutet på frost är jättebra!!!!:D:D Man blir så överraskad! Tror att han är en varg, men så kommer han ut som människa!

Oj, vad jobbigt att resa i 11 timmar! Till Grekland gick det ganska snabbt, tror jag.

Jaa, Taylor är den BÄSTA!!! Hon borde vekrligen komma till Sverige någon gång, tänk att få se henne!!!? Jag skulle gråta ihjäl mig!

Kram;P

http://www.erikzzonz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards