elinelvira

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Elin - 9 januari 2011 20:01

Hejsan!


Nu har jag sett PCA eller nästan hela, precis efter att Kristen vann så dampade allt, aja ser det nån annan gång :P Vet att Eclipse kommer vinna iaf!

Har varit hemma hos kusinen, vi såg High school musical 1 & 2, hahah OMG! Vi var besatta av dem som små. haha vi kunnde alla danser och framförde dem inför människor på vårt landställe. Gash så pinsamt! :D Och jaa vi såg dem bara för att liksom, men de är faktiskt bra ^^


Nu ska jag se lite tv och sen läsa HON 5, men Dairus är typ död eller nåt så jag känner mig fett otaggad, han var min favo! (såklart!)


Detta var vår speciallitet ;D haha jag var Ryan (han i grön kepps)


(haha nu går det den latinamerikansa veisionen av HSM på Disneychannel, den är säämst!)


Kram Elle

Av Elin - 9 januari 2011 13:31

heejsan alla glada!


Nu på morgonen har jag hunnit duscha, messat med kusinen och sett på tv. Lite mysigt. Idag ska jag och kussen göra nåt hon behövde shoppa så jag följer med, jag ska shoppa loss om några veckor när det har kommit lite mer vårkläder :D


Nu måste jag ut med hundarna, gaash vad jobbigt! ^^ haha men det är superfint väder ute, solen lyser klart och snön har smält på några slätten på gatan utanför! YEEEY! :D haha okej, nu känns det lite mer lockande att gå ut! Men mitt hår måste torka först.


nja, kanske inte så här mycket har det smält, men snart hoppas jag!



Kram Elle


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards