elinelvira

Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

High School Musical

Av Elin - 9 januari 2011 20:01

Hejsan!


Nu har jag sett PCA eller nästan hela, precis efter att Kristen vann så dampade allt, aja ser det nån annan gång :P Vet att Eclipse kommer vinna iaf!

Har varit hemma hos kusinen, vi såg High school musical 1 & 2, hahah OMG! Vi var besatta av dem som små. haha vi kunnde alla danser och framförde dem inför människor på vårt landställe. Gash så pinsamt! :D Och jaa vi såg dem bara för att liksom, men de är faktiskt bra ^^


Nu ska jag se lite tv och sen läsa HON 5, men Dairus är typ död eller nåt så jag känner mig fett otaggad, han var min favo! (såklart!)


Detta var vår speciallitet ;D haha jag var Ryan (han i grön kepps)


(haha nu går det den latinamerikansa veisionen av HSM på Disneychannel, den är säämst!)


Kram Elle

 
 
Johanna

Johanna

10 januari 2011 11:44

Vad roligt att du tycker det verkligen :)

http://fabulousrobertpattinson.se

 
Adina

Adina

10 januari 2011 14:49

Sv:
Haha, jag...jag kan väl ta blandat som Dagens Bild, sådana jag knäppt o inte... så lyssnar jag lite på Rebecka iaf:))<3

"Har du hört ryktet om Morgans" är bra, en sådan där...normalt bra film XD

Du skrev "hihi glömde", vad menar du då??;P Om du inte minns vilket inlägg du skrev det på var det på mitt "Måste bara" inlägg:))

Svarar senare på de andra, för nu ska jag o Johanna se THE RUNAWAYS!!!!!!:D:D<333333

http://www.erikzzonz.bloggplatsen.se

 
Sophie

Sophie

11 januari 2011 17:07

Gick PCA på tvn?
Hihi va gulligt att ni dansade dansewrna när ni var små! :D

SV: Hihi jag tycker det är mysigt och åka iväg en dag och åka lite skidor ^^ hehe men tycker man inte dte är kul ska man ju inte göra det :) Jag åker bara dom lättaste backarna :P

ÅÅ jag vet, hatar att köpa jeans! :( Så tråkigt och jobbigt att behöva prova så många innan man hittar några som man vill ha. Har börjt använda med leggings och tights så man slipper jeansen :P haha!

Oja jag vill ha vår nu! Jag längtar, här har det inte töat bort med :/ fortfarande mycket snö fast det regnade 2 dagar, snön kommer ju ligga kvar tills midsommar :O
Oja nu är skolan i full gång igen... inte så jättekul men man kommer väll in i det snart igen. Alltid kul att träffa kompisarna! :)
Hur tycker du det vara att börja skolan?
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards