elinelvira

Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Team.. Who?

Av Elin - 10 januari 2011 15:03

Hejsan!


Har varit ute med hundarna, sett på TV, suttigt vid datorn ätigt både frukost och lunch och tja, ska läsa nu :D Har svarat på 5 kommentarer tror jag, har 9 kvar ^^ så det gör jag ikväll! :) Försöker tagga inför skolan imorgon, DÖ! Usch så jobbigt!


Hmm tja ska läsa nu, man jag börjar tröttna på House of Night allt är bara så utdraget, vill att Erik, Afrodite och Darius ska kidnappa Zoey, låsa in henne i en bur och så ska handlingen handla om de 3 istället :D Wiii en ny bestseller?? ;D



En snubbe som skulle passa mig, erkänn? <33


Kram Elle


 
 
Adina

Adina

10 januari 2011 16:56

Jag vet faktiskt inte vilket Team jag är... lite mer Edward än Jacob kanske...
Men i Vampire Academy och Natens hus vet jag iaf!:)
Sv igen:):
Jaa, tråkigt att du inte kan se Welcome to the rileys...kom hit till Uppsala och gå med oss istället!:))

Usch, jag hatar Lady Gaga!!! Hon är så...knäpp!!!!!

Jamen varför rörde Taylor och Kristen vid varanda? Det är ju så knäppt! Uschusch. Men ja, man kunde faktiskt se hur Rob tittade på Kristen<33


Haha, jaa, du fick en lång kommentar! Och nu får du svar på svaret jag fick av dig, så det här blir säkert också långt!:) Fast inte lika...om du fattar XD Jag är usel på förklaringar.
Men då har jag rekord på längst kommentar iaf, det är en ära!:)

Jag tror jag vet vilken du menar om du säger Fångad... Malin har läst den, men inte jag. Jag vill inte läsa den, för istället för "han" står det typ "du", vilket jag tycker verkar jättedåligt!!

Boken "hungerspelen", eller vad du skrev har jag inte ens hört talas om... Vadå, är det många som gillar den??

Jaa...jobbigt att inte ha sina vänner på samma gymnasium, särskilt när man är så blyg som jag...men man får säkert nya vänner! Om man vågar prata med dem XD Jag får så dåligt självförtroende utan mina vänner:/
Vad tänkte du gå för linje då?:) Jag har ingen aning vad jag vill bli och ska gå!

Haha, jag säger inte vad som händer i slutet av Into The Wild ;P Titta på den du, så får du se!:)Sa Rob att han blev småförälskad i Kristen efter att ha sett Into the Wild? Vad gulligt!


Haha, skratta när man är nervös känner jag igen, det gör jag med!

Men Kristen gör ju inte filmer för pengars skull?
Men även om andra gör det för pengarna, så är moderna filmer ändå bättre!

Jag tror inte att det är någon inställning på kameran som gör att man inte kan föra över till Movie Maker...men ja, det är väldigt synd!

Jaa, tänk om Tay skulle komma till Sverige snart! Jag skulle börja gråta när jag hörde det!!!:D<3
Hon MÅSTE det!!!! Jag skulle betala alla mina pengar för att se henne! (ca 175kr;P)
Men åh vad jag kommer må dåligt 9 Mars, då hon är i Norge. Jag kommer gråta av tanken att hon är i grannlandet, och jag inte är där.

Ganska lång kommentar ändå, va?:)

Kram Adina!;)
P.S: När börjar ni skolan igen?? Vi börjar imorgon:/

http://www.erikzzonz.bloggplatsen.se

 
Sophie

Sophie

11 januari 2011 17:12

Wiieie Emmett! :D Han verkar så rolig och snäll :) Men om det handlar om Bella blir det team edward :P

Sv: Hehe ^^ Ja det är tidigt att fylla år i Januari tycker jag! :O Har en massa kompisar som redan har fyllt 18 och året har precis börjat, en fyllde år idag och en imon :p
KÄnner två tvillingar som är födda den 2a januari ^^ Vilken årstid fyller du år?

Va mysigt att du har så nära :) Till morfar och farfar är det ca 15 min med bilen. Till min mormor ät det tyvärr 1 timme och 40 min med bil och det är synd hade gärna velat träffa henne oftare :(
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

 
Lisa

Lisa

14 januari 2011 15:24

Sry, Emmet är min! ;D

http://www.ttsgeek.blogg.se

 
Sophie

Sophie

17 januari 2011 20:02

Sv: Hihi ja Lissie är cool, gillar hennes låtar!

Ja precis så ska det va, Edward-Bella, Emmett-Rosalie :) Ja det förstår jag, hade med tyck att det hade känns jätte fel. Blää nej det går ju inte ^^

Hehe precis! Du fyller ju år superbra då ju, typ efter hala året lite lagom :D Hihi ja det är inte länge till jag fyller år och du är i thailand då! :D Jag är nog i teneriffa då med mormor! (:

O kommer ihåg att jag tog den sprutan för 2 år sen nästan, det går nog bra jag kände inte att dom tog den sprutan på mig :P
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards