elinelvira

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

Joe Jonas in Twilight

Av Elin - 11 januari 2011 22:10

Hejsan! :)


Har varit i skolan idag, det var faktiskt ganska kul, mycket drama just nu ^^ men jag gillar drama så det är lugnt (till viss del!) hmm ska sova nu, läsa lite. Har chattat typ hela kvällen och bäddat sängen. Ondödigt inlägg men ibland kommer sånna också :)


För att det ska bli ett lite roligare inlägg så kommer en fan-made Twilight trailer där det ska föreställa som att Joe Jonas är med (han snubben som dumpa Tay Swift över telefon. jaa han) haha jag vet att detta är fake men det är så kul! ^^



-"Are you afraid?"

-"What's the worst thing you could do to me? Dump me over the phone?"


BURN!


Kram Elle


 
 
Adina

Adina

12 januari 2011 15:37

Haha!;P

http://www.erikzzonz.bloggplatsen.se

 
Sophie

Sophie

12 januari 2011 19:27

Hehe klockren What's the worst thing you could do to me? Dump me over the phone?" haha riktigt bra! :D

Sv: Solsidan ska bli kul att se nu när det kommer på tv igen :) Hihi ja Glee ska du titta på, man blir så glad av det :D Hihi ja lite twilight och gweneth :D

Hehe nej du lät inte som en stockholmare där ^^ precis man kan ju inta dra alla över en kant, man kan ju inte säga att alla stockholmare är snobbiga! :O För det är dom verkligen inte :D Hihi ja göteborgs dialekt är go! :D

Hihi ja den första vårsolen och snön som smälter bort, längtar! oCH SOMMAR! Oj va härligt det är, som du skrev bada, mysiga kvällar och allt det :D
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

 
Sophie

Sophie

16 januari 2011 19:38

Sv: Förstår det är helt lungt! Borde egentligen skriva lite på historian men nej, det går inte kommer ingenstans -.-

Haha ja lite meningslöst var det. Hade inte heller sett 1&2 så vi fick skynda oss att se de så att man skulle fatta den tredje filmen :P

Sånt är så kul :) jag och min kompis spelade alltid teater för våra föräldrar och vänner när vi var mindre, tvingade alltid våra bröder att vara med också :P

Aha okej, synd att det inte var så bra. Älskar galor annars, alla fina kläder och sånt!

Va skönt att det inte är lika pinsamt längre! :) Måste kännas bättre då. Antar att jag måste gå tillbaka till läxorna en liten stund till för sen är det solsidan! :D
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards