elinelvira

Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

Back to December musikvideo

Av Elin - 13 januari 2011 16:15

Heejsan!


Idag har varit en jobbig dag, men det är ju Torsdag så jag är inte förvånad ^^ hmm vi fick redan på att vi ska ha värsta bildprojektet fram till sportlovet, och jag tror att jag dog lite när jag fick reda på det. Jag avskyr projekt, men det finns inte så mycket man kan göra än att försöka göra det så kul som möjligt! :D Sen så har jag matteprov jag måste plugga till, procent, hoppas det är enkelt. Hoppas, hoppas, hoppas!


Lite glädje i denna deprimerande Januari tid är att Taylor Swifts musikvideo för Back to December släpptes för några timmar sedan och den är så sorglig! Jag vill bara gråta när jag ser den. Men jag måste säga att jag trodde den skulle vara lite mer dramatisk, typ att hon sprang ut i en lång klänning i snön eller nåt, haha! Men den är så fin iaf! Värd att se!


 

aww gråter nu!


Kram Elle

 
 
Adina

Adina

13 januari 2011 17:36

Jaaaaaaaaaaaa, musikvideon är heeelt uunderbaar!!:D<33333 O hon är den vackraste<33

http://www.erikzzonz.bloggplatsen.se

 
Filippa

Filippa

13 januari 2011 22:57

Sv: Nej precis, tror inte det kommer gå så bra med Kickan.. Hon ville inte släppa Felicia som hade ig för att hon trodde hon kunde bättre. Men oavsett om man kan bättre så kanske man inte vill? Hehhe.

Ja du, alla har ju olika smak på filmer också! :D

http://filipparibbing.blogg.se

 
Malin

Malin

14 januari 2011 14:40

Så underbar! :D<3 Men det skulle ha varit Taylor som var killen :P

sv: Ja, jag tror den är riktig :) På kristens.se fanns den i en video, alltså typ med ... ååh, jag kan inte förklara, men det ´var typ en tv-sändning (fattade jag det som) som hade med den bilden.. ;)

Ja, justdet... Då dör man ju inte *helt* :P

Haha, jag läser mycket bloggar och googlar, längtar så mycket efter alla ;) Jaaaa, det var så bra med Stark där! :D

Ja, bio är så kul! Jag går nästan aldrig på bio (typ var tredje månad), men det är ju det som gör det lite speciellt, liksom med det ovana ljudet och så :)

Stackart sig! Haha, jag skulle aldrig våga svenskadebatt inför hela klassen :P
Jaa, sommaren är så underbar! Värme, sol, man blir brun^^, frihet, *man är ledig*, inga läxor, ååh allt är så bra! :D
Men läskigt att börja på gymnasium, man känner ju ingen! :P

Kram Malin

http://www.jaagmaalin.blogg.se

 
Malin

Malin

14 januari 2011 14:49

Det var ‘Entertainment Weekly’ som hade BD bilden ;D

Kram Malin

http://www.jaagmaalin.blogg.se

 
Adina

Adina

14 januari 2011 19:25

Haha, då kommer ännu ett svar på dina svar på mina kommentarer, så då får du kanske något att svara på igen av mig;P Ibland kan det vara jobbigt att svara på kommentarer;)
Så, sv:
Jag tycker inte The Runaways gick under mina förväntningar...jag förväntade mig faktiskt inte såå mycket (åh, vill göra mitt "såå" kursivt!), den var nog som jag förväntade mig, tror jag!

Japp, pluggning är jobbigt, men andvändbart i framtiden:)

Jaa, Musikvideon till Back to December är verkligen helt underbar, men jag tycker att det kunde varit lite mer än att man ser killen gå, o Tay mima o skriva det där... man borde fått se flashbacks, eller något sådant!;P Men den var ändå underbar, Tay var ju med!;P
Det är inte den bästa hon gjort...men bra!:) Jag gillar nog "You belong with me" bäst:) Det var även den första jag såg<33

Men jag gillar Jake!:) Han är snäll o mysig! Men Edward är såklart bäst<3
Haha H.O.N, det lät kul!
I House of Night är jag Team Stark!;) Han är min underbara, lilla kille han!!!
I Vampire Academy är jag Team Adrian! Han är såååååååååå uuuuuuuuuunderbaaar!<33

Ne, vi bor inte i Uppsala, men ca 3,5 mil därifrån, så det är inte såå långt dit!

Haha, tack för att du tycker att jag är ganska bra på att förklara saker, däremot håller jag inte med dig XD

Haha, det är bra att min kommentar varit längst ;P Då har jag rekord i något, iaf!;)

Men nej, "Du" böcker verkar jätte irriterande! Så kan man ju inte skriva ju!

Haha, du skrev att du skrattade när du läste:
"Boken "hungerspelen", eller vad du skrev har jag inte ens hört talas om...Vadå, är det många som ens gillar den?"
Vad var det komiska i det?;P Jag skrattade snarare när jag läste att du skrattat XD
Nepp, jag har ingen som helst aning vad den handlar om!

Vi har inte snackat något om linjer o gymnasien nu i sjuan... oops! Jag är en lättpåverkad människa, och bara för att du skrev "snackar" ska jag också råka göra det...menade pratar!;P
Okej, då vet jag vilka linjer du kanske ska gå, då kan du förklara vad de är för linjer också! Hehe...XD

Jaa, gulligt! Men jag förstår Rob, Kristen är ju bara för söt<33

Japp, vi började i tisdags -_- Men nu är det heeeelg!!! Som kommer spenderas med: dator, sova, sova, sova, äta, sova, sova och Uppsala!;)

Inte så lång kommentar, men något iallafall!:D

Kram Adina. Hm...jag vill kalla mig någonting. Inte bara ett tråkigt "Adina". Du skrev ju typ förslag på smeknamn till mig förut, men jag kommer inte ihåg vilket inlägg det var!


http://www.erikzzonz.bloggplatsen.se

 
Sophie

Sophie

17 januari 2011 21:12

Så fin video :')

Sv: HIhi ja jag hann med en hel del faktiskt :) O jag vet 9an gick jättesnabbt :O man hinner inte förstå det!

Tror att den glömda trädgårdne är en vuxenbok faktiskt, brukar hålla mig till ungdomsböcker eftersom jag tycker att vuxenböcker brukar vara för tunga. Men jag gillade den, inte jättespännande kanske men lite mystisk och lite spännande :)
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards