elinelvira

Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Min dag

Av Elin - 23 januari 2011 18:09

Heejsan!


Sorry att det har gått trögt med bloggen men min laddare lekte kurragömma med mig i helgen, som tur var fann jag den nyss :P Idag har jag inte pluggat som jag skulle gjort, det bara blev så att jag fastnade med andra saker. Som tele, MTV och vara med kussen

Usch imorgon kommer jag få tillbaka mitt matteprov, såå failat! jag svär att om jag inte får ig så gör jag nåt helt random! Jag är inte världens smartaste på matte men hallå! det här provet var såå svårt på nåt sätt! Pinsamt att få tillbaka! :S


Eftersom jag känner mig lite deppig just nu så får ni en fin bild som visar att framtiden är ljusare :)


Kram Elle

 
 
Ingen bild

Audrey

23 januari 2011 19:32

Aaaaah! åneeej det hade jag jö glööööömt! DX

Elin

23 januari 2011 19:42

veet jag kom på det nyss! aaah dör! men du är ju bra i matte så du har inget att oroa dig för, svär att jag är den enda som får ig :´( uhuhuhuh!

 
Filippa

Filippa

24 januari 2011 08:13

Sluta tjejer, ni vet att det är jag som brukar få ig hahah ;)
sv: ja hon är så underbar, min förebild helt klart :)

http://filipparibbing.blogg.se

 
Therese

Therese

24 januari 2011 10:56

sv: ja jag med! helt galet! inte riktigt som edward men nästan :D, jag har läst den på svenska, men ville även ha den på engelska och nu fick jag det hehe (a)

kram! <3

http://www.theresejohanssooon.blogg.se

 
Therese

Therese

24 januari 2011 11:16

Hmm.. jag tror inte att min förra kom fram, men kanske, så du kanske får två haha!

sv: Ja men visst är Patch dö-sexig!? gaaaah! Nästan min nya Edward, men inte riktigt hehe! Jag har läst boken på svenska, men jag önskade mig den på engelska med hihi! (a)

Kram Therese!

http://www.theresejohanssooon.blogg.se

 
Adina

Adina

24 januari 2011 15:57

Min nya blogg heter: www.erikzzonz.blogg.se , såklart!;P

Haha - Ne, Rob's mage är för hårig! Xd

Kram

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Malin

Malin

24 januari 2011 19:43

Hej!

Hoppas matteprovet gick bra iaf ;)

sv: Jag ska börja på tredje boken på onsdag tror jag, eller det är i alla fall då den ska komma till bibblan (jag har beställt den där). Längtar, längtarm längtar! ;) Usch, jag gillar inte Penelope! ^^ Men Kartik... :)

Nu funkar min mobil igen :D
Jag kan nog få en ny om typ ett år, eftersom att vi måste spara pengar, vi planerar att åka till Israel i höst, och resan kostar ca 12000 per person... Haha, då har jag nog lyckats köpa en systemkamera oxå, så DÅ kan jag spara till mobil. Tar nog typ tre månader... Det är ju faktiskt inte så bråttom, den funkar ju...just nu -.-
Våran hemtelefon är en likadan som din mobil, fast vår är en blå ;) De är ju bra :)

Vi får "betyg" på våra prov, fast bara lixom hur vi skulle fått om de räknade betygen. Nu räknas de ju som tur är inte ^^

Kramkram :)

http://www.jaagmaalin.blogg.se

 
Sophie

Sophie

25 januari 2011 19:36

Sladdar som leker kurragömma är inte roligt! men nu har den kommit fram va? :D

Sv: Hihi ja Nikki och Paris är lika! Håller med dig hon kan göra en hel del ganska roliga uttalanden ^^ haha!

Oj ska du ha nationellt om två veckor? I vad? är det inte tidigt eller är det bara jag som är lite efter :p Hmm jag vet inte om man har nationellt i trean men det har man nog tyvärr :/

I ettan på gymnasiet hade jag nationellt i engelska, tyska och matte. Nu i tvåan ska jag ha det i svenska, matte, engelska och tyska :/ I trean vet jag inte men antar att jag kommer ha det i engelska och kanske svenska? :p ska ju inte läsa tyska och matte mer så därför slipper jag de iaf!

Hehe ja vuxenböcker är boooring ^^ hehe mamma håller sig också till deckare och läser lite på kvällarna :) pappa köper böcker men hinner typ aldrig läsa klart dom :P hehe lite roligt ^^ Min lillebror läser aldrig om han inte måste :P

Oo hoppas du hittar en massa i helgen ^^ Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

 
Sophie

Sophie

25 januari 2011 19:53

Sv: Nej va jobbigt :O hatar när man har skrivit en hel kommentar och allt försvinner :(

Hihi idag är det tisdag och gissa vad vi fik att äta i skolan?? haha jo fiiiiisk :D men denna gången var det faktiskt riktigt gott! Ovanligt men jag blev jätteglad! :) fick du också fisk?

Hihi jag älskar att se film och försöker få in det så ofta so möjligt, problemet är bara att hinna skriva om dom :P
hehe men lite nya filmtips kan jga ha tänkte jag :D

Ostindiska kompaniet var ett svensk fartygs företag kan man säga de handlade varor med Kina. Te, kryddor och massvis med porslin det var på 1700talet :) hehe får börja skriva lite mer på det men fastnade förra gången :p

Ja älskar Kristen hon kan spela allt! nej har glömt vad On the road handlar om? men den är byggd på en mycket populär bok iaf :P Jag vill också se welcome to the rileys men den kommer inte till biograferna nära mig så får väll se den på nåt annat sätt :p Måste ändå spara lite pengar ^^

Kraaam Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards