elinelvira

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Always Find A Reason To Smile

Av Elin - 11 februari 2011 19:52

Hey Fredag!


Idag har det varit kaos, slutatde vid 11 typ, vissa lärare var stuck i trafiken! Alla bussar i hela stockholm har varit helt off! Galet irriterande för jag och Froj skulle shoppa. Som tur var så har Kajsa fel på ögonen... ;) Jag köpte en ring (letat efter den i 1 månad snart, me LOVE!) massa trosor + bh, ett brunt skärp med tuzzels, solbrillor och 2 böcker. Nu är allt klart inför Thailand! :D Vi fikade där nere också, så denna kaos dag blev ganska chill! Vad har ni gjort?


hehe, svar på kommentarer kan ta ett tag, hade nämligen 20 st när jag loggade in! Galet glad men som sagt, många! Ni är allt för söta! :D


En sådan skönhet! (faast min ser lite annorlunda ut)


Love Elle


 
 
Adina

Adina

13 februari 2011 14:53

Vad är de två böckerna för några?:))

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Sophie

Sophie

16 februari 2011 17:20

Härligt att allt är fixat inför resan! :D Hehe oj det var verkligen kaos i sthlm :o

Sv: Hehe tack så jättemycket ^^ Hehe jag hade gärna tävlat ut en till drömfångare problemet är bara att det tog galet lång tid att göra :P la typ en helg på att göra den, men om jag någon gång får tid ska jag verkligen försöka göra en ny :D

Haha ja verkligen en rolig video ^^ man har svårt att tro att de inte visste det :P

Hehe ja det tycker jag att du ska göra, hur den när den kommer på dvd :D det är en riktig feel good film med en massa skön musik och cam är riktigt snygg! :D

Haha nej säger man engelsk mat till mig tänker jag typ vita bönor :P haha och det tycker jag inte är så gott ^^

ÅÅ mamma mia är riktigt bra, så fina scener och så rolig och låtarna :D ja girlpower till 1000!
Hmm kollade på film i helgen tillsammans med en vän och dte blev The Town, Trassel (haha ja andra gången) och nu kollar jag på four lions :)

ÅÅ den ska jag också se, Red rinding hood verkar vara bra! :D Hehe vi bestämde att vi skulle se den i november typ ^^ hehe synd att det är ett tag till innan den kommer ut :/
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

 
Ingen bild

marre

18 februari 2011 15:03

ssssssnyygggg ring!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards