elinelvira

Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

Valentines Day

Av Elin - 14 februari 2011 15:42

Glad alla hjärtans dag!


Bytte söta små kort med vännerna imorse så det gjorde min dag :D haha, resten av dagen har varit typ som vilken annan dag som hellst. Imorgon är det idrottsdagen, halva klassen ska till romme medans resten har andra aktiviteter här runt om oss. Jag, Audrey och So ska tex åka pulka. Superkul tänker säkert ni, men med dessa två tjejor kommet det bli helt awsome!


Har tänkt på en sak nu på alla hjärtans dag, hur känner sig killar när de är förälskade? (Jag säger inte att jag känner så för nån nu, men hallå, det är en tänkvärd tanke!) Får de tex fjärillar i magen, tänker de på dig 24/7? Väntar de i timmar på att du ska logga in på fb? ler de lite random när de ser dig, kollar upp så fort du går förbi? Saknar de dig hela tiden? Går de och analyserar allt du säger?


hmm, om nån är villig att svara så please do! :D


Kram Elle


 
 
issa

issa

14 februari 2011 18:16

Jättefin blogg :D

http://www.issas.se

 
Filippa

Filippa

15 februari 2011 13:13

Jag går upp vid kvart i sju om vi börjar tio över åtta. Tar inte så jätte lång tid på mig att fixa mig. Jag går hellre upp en kvart tidigare och hinner fixa håret än att sova en kvar längre hihi.

Min mami bor i fagersta :) jag älskar också vitt. så frääääscht!

Hahah jag tyckte också 8D lät bättre än 9D :o låter ju fett knas. Ja precis det är den kameran jag haaaaaaar.

Haha jag har köpt 1 (!!) kofta den här vintern.. Resten har varit söta linnen klännigar och massa och det är febuari liksom, hihi.

http://filipparibbing.blogg.se

 
Sophie

Sophie

16 februari 2011 17:49

Hihi hade varit kul om kille ville svara på de frågorna! :D superfin bild! :D

Sv: Jag håller verkligen med dig, hon var ganska rolig i början och en cool röst. Men sen spårade hon ut äckliga köttklänningar och sånt :O :(

Hihi ja så kan de vara, matte är kul när man fattar och det går bra att räkna :D vi har geometri just nu och i början är det så lätt att till och med jag tycker det är kul :P

Hehe oj kycklingfileér är ju gott :D

Oj det är ett stort val, vad blev det för gymnasieval nu? :) spännande! Ska hålla tummarna för dig att du kommer in på det du vill :D
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards