elinelvira

Direktlänk till inlägg 22 november 2011

Jag Saknar Mina Liars

Av Elin - 22 november 2011 23:24

Jag vet inte vems dag det här var, men min var den inte. Om jag har muttrat åt dig idag eller inte svarat : förlåt. Tillslut var jag så arg på mig själv för att jag var arg att jag stod och nästan grät i mitt rum. Det hela slutade med att jag låg och skrattade tills magen gick sönder (i princip) i min säng. Magsår?? Pluggade faktiskt lite idag. Wiihooo!!  Hela Historie uppsatsen och halva Engelska läxan och några tal matte. Asum. Bara Filosofi, Nk, resten av matten, andra halvan av Engelskan och fotoläxa. Det kirrar jag i morgon istället för nu vill jag sova... Är galet sugen på att se PLL... saknar dem under veckodagarna... ♥



Allvarligt, såg ut såhär hela dagen.... rolig brud

Nu blire Friends iaf... woop wooop!!!


Kraam




 
 
Adina

Adina

23 november 2011 16:52

Sv:
Om du har dåligt samvete för att du inte svarar, då måste jag ha supermegadåligtsamvete! xD Hahah....men förlåt^^ Jag har aldrig tid. Vi håller på med Kärleksboken och Sexboken i skolan, och den ska vara klar om två veckor (helst en), och det är rätt så många uppgifter att göra...Lite stressad...Men men :) Får hoppas jag hinner!
Iallafall, jag svarar på senaste kommentaren direkt, för det handlade om PLL, och jag är sugen på att se på det, men då skriver jag om det till dig istället^^
Hahah, jag önskar mig CD/DVD grejen...:) jag kan säga redan nu att den är bäst! (du ville att jag skulle säga hur den var)

Hahahahha, men rubriken borde heta så ju :P annars får jag ju veta saker^^ men kan aldrig låta bli att kolla på bilderna du lägger ut...förutom det senaste, då...usch, det låter hemskt...
Hm...Jag tror att vi ska se 19! Men det skulle fortsätta med sösong 2, va?
Åhhh, jag älskar Caleb! Han är bäst av alla killar!!!<3333333333333333 OCH DE KYSSTES I DET SENASTE!! AHSJDHIDH!!!:D:D:D:D:D:d Efter honom gillar jag Ren eller vad han hette, sedan Alex, sedan Ezra och sedan Lucas, tror jag. Egentligen gillar jag Lucas, men egentligen inte. Han blev dum ju...och då var han inte så bra längre... Av tjejerna gillar jag Hanna bäst :D Sen Spencer. Älskar hennes röst!! Johanna hatar Spencer, och det förstår jag inte alls!
Och Paige är jätteknäpp!Hon kysste Emily!! Ugh!!
Åhh...JAG VILL SE NÄSTA AVSNITT NU!! Men jag hinner inte ,ska till mamma och gratta henne :)) 49 år! Tror jag...^^
Kraaaaaaammmmm

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Malin

Malin

23 november 2011 20:09

Heej!
Usch, visst är det hemskt när man blir så arg på sig själv att man gråter! Händer för mig också!

Såg avsnitt 19 i PLL nyss, åååååååååååååååh tdysdfkutvcanftyqwgnrexghynscadmeyg!!! A person of interest var det, och då typ blev Spence arresterad (som du reda navslöjat, fast jag visste det innan du avslöjade det för att jag lästae det på din blogg xD), och Caleb ringde och sa "I can't do this anymore" (och då började jag gråta för att jag blev glad att allt jag fått veta i förväg var passerat eller vad man ska säga, och för att jag böev jättearg på honom, och för att jag blev jätteglad (hahah) på honom för att han inte can do this anymore!! :D:D:D:DD:D:D:D :P) och så jaa fick Caleb bo hos Hanna & Ashley, och så KYSSTES SPENCE OCH TOBYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D :D:D:D:D :DDD gsasldnfsdfgy waaah glaaaaad :D :D :D Suuuperbra avsnitt, som vanligt :D :D :D

Hade tänkt svara på kommentarer nu, men nu har bonde söker fru börjat, så svarar om bärbara är ledig :)) ´:P
Kraam från Malin som är helt lyrisk av att ha sett PLL med både Spencer-Toby kyssar, och Hanna-Caleb kyssar. Och Emily-Pagie kyssar. Fast de tycker jag inte om så mycket. :P Och Ezriakyssar såklart! :D<33333333 hahaha

http://jaagmaalin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards