elinelvira

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

Definitely Maybe

Av Elin - 5 januari 2012 17:46

Hejsan


Den här dagen har varit väldigt speciell kan man ju säga. Började när Mickan kom in i mitt rum vid 6 imorse och snackade med mig i typ 30 om massa djupa saker! Haha sööt! Hade svårt att somna om igen men vaknade iaf vid 12. Sen har jag mått ganska dåligt hela dagen. Haha ser för jävlig ut asså har gråtigt sänder mitt ansikte. Audrey kommer tro att jag e värsta uteliggaren elle nått! haha! Petrus fick iaf upp mig för att kolla på film med henne, definitely maybe. Grät till den med, fan vilken dag! Ska iaf se Lost med Audrey när hon kommer och om jag börjar gråta då med slår jag sönder nått. I'm not kidding! Haha!


 
 
Adina

Adina

5 januari 2012 19:59

Svar från Oktober då...Hoppsan!
Haha, skoljogg är kul när man går, fotar och äter kakor xD Annars är det jobbigt! Brukade du springa?

Hahah, jag vet inte om vi har konfa läger...Lägret till Trysil är typ som konfaläger, men det är med andra också...Sen åker vi iväg till Östervåla där vi ska skriva provet i slutet... Och vi kanske ska på Europa resa i sommar :D Hahah, presenter är kul^^ Vet inte vad jag ska önska mig än..
Åh, jag vill också på språkressaa!!

16 i klassen är lagom :) Måste ha varit jättejobbigt med 30 st ju!

jaa, pretty little liars är BÄST! Tack så jättemycket att du fick mig att börja kolla ;) <3

Jamen hör du inte, PC CAST. Det låter jättekilligt!
Hahah, jag gillar böckerna :) Fattar fortfarande inte att du inte gör det fast jag hört din förklaring... Sååå tonårsaktigt är det väl inte?

Hahah, ska du säga att jag inte får kolla på PLL klipp? Du avslöjar ju ändå :p Nejdå. Men jag kollar inte på dem :) Jag vill inte veta vad som händer. Det är problemet med att mina ögon gärna kollar på bilder och läser fetstila saker...
Jag tror du vet vilken av killarna jag gillar bäst, men du frågade så jag säger det ändå xD: CALEEEBBB!!!!!!!!!<13 Han är snyggast också ;)
Asså jag tycker faktiskt inte om Ezra så mycket...Jag gillar honom liksom, men det är inget speciellt...
Jag vet, jag måste dra ut på det...Men det är så svårt! Jag vill bara se, se och see!! xD Det är ju nästan beroendeframkallande de här..
Kramispjamis!

http://www.erikzzonz.blogspot.com

 
Adina

Adina

5 januari 2012 20:20

Sv:
Jag tyckte att Safe and Sound var jättebra! Fin, bra melodi...;)

Hahahahahah, eftersom du är osäker på om jag får läsa inlägget, så väljer jag att inte läsa det xD Och god jul på dig med. I efterskott.

Haha, jaa, söta Taylor :) o ja, texten på Ours är jättebra! (onödigt att ens svara på det där. Men jag gillar inte att inte svara på saker xD)
Jaa, se ut som Tay hade inte varit helt fel. Den vackraste som finns! Jag tycker inte att hon är snygg, asså det är inte rätt ord för henne. Det bästa ordet för Tay är *vacker*!

Hahahah, jaa, Ellen är superrolig! Hon är roligast av alla sådana där som har shower. Jag brukar titta på hennes program även om jag inte gillar kändisen eller vet vem det är, bara för att det är bra när hon är med. Så hon har lyckats bra!:))
Kramkramkram. Kommer nog mer svar någon annan dag. Ska försöka svara lite nu ;D

http://www.erikzzonz.blogspot.com

 
Adina

Adina

5 januari 2012 20:27

Svar igen xD Jag jobbar på nu!:
Hahah, jaa, så kul! Man vill ta med varje bild man hittar från avsnittet ;)

Lägret var jättekul, jätte underbart :) Längtar supermycket till nästa år!
Haha, näe, hon har inte färgat håret xD

Det var jättelängesedan jag såg HSM! Undrar vad man skulle tycka om man såg det nu... Tycker du fortfarande att det är lika bra? :) Låtarna är ju fortfarande bra, iaf. Det tycker åtminstone jag :))

Haha, vi är så snabba med PLL för att det är så braaaa!!!
Får vi se när du tröttnat på livet då ;)

http://www.erikzzonz.blogspot.com

 
Julia

Julia

6 januari 2012 19:58

Galet fin blogg! :)

http://tavlingsryttarenss.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards