elinelvira

Direktlänk till inlägg 10 mars 2012

I Start To Think About The Way You Make Me Smile

Av Elin - 10 mars 2012 12:54

Händer folket? Jag är typ frisk nu! Everybody say WEEEHOOO!  Igår var jag, Zoo och Tilda och såg Tyler Ward på Konserthuset. Innan var det en asskön snubbe som var förband. Han var ju typ bättre än Tyler! Rolig, rätt söt och sjunger sjuuuukt bra! Drogar hans låtar nu. Waaa... Fast Tyler hade en väldig utstålning. Klart värt pengarna och de onda fötterna. Gick hem till Zoo efter och såg på film. Nu ligger Frida i min säng och är allmänt otålig. Ska vara lite social nu hörrni!









Kraam










 
 
Isabelle

Isabelle

10 mars 2012 15:22

Följer dig nu också! :)

http://Isabellelindqvists.blogg.se

 
Annika

Annika

11 mars 2012 16:59

Fin header :)

http://blogofphoto.blogg.se

 
Sofie

Sofie

11 mars 2012 21:52

ÅÅ va roligt att se honom live, har bara sett en massa klipp på youtube ^^ Nick Howard var ju också bra, förstår att det var en bra kväll då! :D

Ja det skulle vara riktigt roligt att jobba som volontär! Göra någonting bra samtidigt som man får resa och se spännande kulturer ^^ Känns som det är det jag borde göra!

Nää fy va taskigt av honom att ställa in det :O Usch vad jag hade blivit arg!synd om dem som hade köpt klänning, det hade man ju sett fram jättemycket emot. Vilken besvikelse det måste ha blivit då :/ Varför ställde han in den?

SOm du skrev, vänner är inte det lättaste :/ men det är tur att vi har några som vi kan dela det mesta med! Några man verkligen kan lita på :) Haha så sant, när vi slutade nian sa alla vi måste ha klassträffar snart. Nu tänkte vi ha tjejkväll med alla tjejer från den gamla klassen men det är typ bara hälften som ens har svarat på det evenemanget :P

Haha jag kommer ihåg när jag gick i ettan då ville jag bara tillbaka till högstadiet och sen vande man sig och nu vill man absolut inte sluta gymnasiet, helt ärligt skulle jag kunna gå kvar något år till :P Hälsade på ett universitet och jag kände bara OMYFUCKINGGOD VEM PLUGGAR VIDARE FRIVILLIGT? haha, tänkte för tillfället aldrigihelamittliv. Men efter ett år där man har fått jobba lite och kanske vara volontär så kanske det kan bli universitet.

Förlåt om jag frågar igen, vad hette linjen du gick? Har säkert frågat innan men jag har glömt :P Ja det lät som ni hade mycket jobbigt :( Hoppas det går bra! :) Jodå vi har endel nu när det är sista terminen, ganska jobbigt tycker jag för jag skulle vilja hinna med lite annat än skolan med :p Vår svenska lärare har flippat lite för den senaste tiden skulle vi läsa en bok (500sidor), läsa 4 texter och opponera på en argumenterande text och sen i fredags fick vi 10 nya texter att läsa till onsdag?! :o Sen är det 25minuers redovisning av Buddhismen i religion A, ett skriftligt arbete inom Religion b, konflikten mellan muslimer och theravadabuddhister i södra thailand, Malaisia. Sen har vi ett arbete om befolkning inom geografin + en 20minuters redovisning om ett land. Sen är det projektarbetet som ska göras med och vi har ingen tid i skolan till det :( Det ska egentligen vara 100 på ett år :O men vi har 0, så vi får göra allt hemma.

Trots det hade jag kunnat gå kvar ett år till :P haha, något måste vara fel ^^

Hihi ja det ska jag, fick det i födelsedagspresent av mamma och pappa. Hela familjen åker iväg över jul och nyår och just nu har vi bara bokat biljett till Bangkok. Sen ska vi leta vart vi ska åka vidare, jag vill Kambodja eller Vietnam och kanske en vecka i Thailand. Men det återstå att se vad pappa bestämmer sig för :p

Lycka till med ditt pluggande! :)
Kramar :)

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards