elinelvira

Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

I'll Make You Believe In Me

Av Elin - 23 maj 2012 22:58

Haha måste bara säga att jag vet att jag är seg på att svara på era fina kommentarer men det kommeeeer snart! Men tjena, har bara sagt så i 1 månad nu. Bra Elin bra. Rätt seg dag om jag får säga det. Skola med spanska, historia och en asrandom Sam lektion. Hemma så gick jag en fin promenad med bebis, träffade hans polare så blev kvar hos dem ett tag. Satt i sängen och halv sov med historia läxan och datorn. EFFEKTIV? JAVISST!  Åt grillkorv på terassen med härliga familjen sen en hemsk intervall träning. Smart när man inte tagit någon av ens 3 medeciner. Haha orkar inte med mig själv! xD Nu lite mer dator sen sovaaaa har dock sovmorgon till HALV 7 istället för klockan 6... WOOOOP!


 


Såg ut såhär med blått linne och en fin havsturkos kjol idag. Måste säga att jag har en snöögg nacke XD lol

 

 

Kraam

 
 
Malin

Malin

24 maj 2012 18:27

Snyyyggt! Så härligt när man kan ha sommarkläder i skolan! :D :D :D <33333 haha, fast ännu har jag bara vågat mig på långa shorts, sådana som slutar under knäna. Men kanske korta imorgon? Åååh längtar tills jag har klänning! :D hahaha

sv: haha, Twilight och HG är heeelt olika juu. HG är på en heeelt annan nivå! hahaha åååh älskade Hungergames <333 Eyes Open är så helt obeskrivligt otroligt fantastiskt underbar, för jag vet ju vad den handlar om. Första gången jag hörde den började jag gråta för att jag precis hade läst klart tredje boken, och åååååååh <333333 Bara så bäst. :'D
Twilight är liksom, ååååh vad den är braaaa!!!!!! <3333333, men Hungerspelen är "..." Man har tappat andan för att den är så bra. Breathtaking. hahaha det ordet gillar jag! xD

Ååååh vad roligt att åka utomlands med kompisar!!! :D :D :D JAg måste åka till USA med Adina någon gång, och så Israel såklart med alla som var där förra gången (iaf ungdomarna) och Adina. haha, kan ju inte vara utomlands utan min andra hälft! xD Men jaa, i sommar blir det ju Europaresan med ca 40 ungdomar, och fyra av 11 dagar ska vi bo hos en rumänsk familj, två och två. hahaha så måste man prata engelska med dem, och äta maten de lagar fastän den är jättestark (haha det är den nog, för det är den överallt förutom i Sverige. JAg vet, för jag har varit i alla länder i hela världen vet du. Neej men jag tycker inte om mat som smakar så mycket. xD) Sedan blir det sommarläger och säkert åker vi till sommarstugan och kanske leksand också. hoppas inte leksand! hahaha då måste jag ha några bra böcker med mig, för där har man aldrig något att göra. Förutom att läsa och önska att det fanns internet. xD
Vad ska du göra mer i sommar då, förutom utomlandsresan?

haha, det var svar på kommentarerna från april, nu ska jag duscha läänge med hårinpackning och ansiktsmask bara för att jag har klippt mig idag. hahahahaha okej jag är övertrött!

Kraam! :D

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Ingen bild

....

24 maj 2012 20:18

så sjukt snygg jag får panik

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards