elinelvira

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Elin - 19 september 2012 23:40

Procrastination. Det är en fantastisk sak. Att skjuta upp saker. Som det där matteprovet . Men det mest fantastiska med den är alla saker man hinner göra medan man skjuter upp på det viktigaste! Som idag. Idag har jag fikat hemma hos Sofia med girlzen för hon fyller år idag (wheeey), packat upp min väska och lagt fram kläder till imorgon, bott på instagram, ätigt ett äpple, pratat med mamma i vardagsrumet, fått nostalgi av massa gamla bilder, läst allt annat än skolböcker, städat ur min skolväska, sorterat kläder och BAM. Till slut pluggat till det där förbannade provet! Det gick ganska kasst faktiskt. Jag tänker skylla på att jag är sjuk. Eller nått.


Många födelsedagar, mycket läxor och ett jäkla skolfoto nästa vecka! Årets trauma. VAD SKA MAN HA PÅ SIG? Okej, töntigt haha. Men ändå. Och så ett b-day party för Tajni på lördag, det blir kul! Då ska jag vara frisk. Därför.. ska jag ladda upp för sömn. Natti, världen. ♥


 



Kraam





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards