elinelvira

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Elin - 15 september 2012 23:31

 

Jösses vilken trevlig helg jag hafft hittills! Lagom trött idag. Igår fyllde min kusin Elin 18 år, woop! Var och firade henne innan de stack ut på krogen. Gick hem starxt efter och deckade i sängen ♥ Sjukt bra.


Myslördag!! Solen har skinit hela morgonen. Pluggade filosofi med morfar på telefånen sen drog jag in till stan för att möta upp Kajsa och Sophie för att tagga till inför bion. Det blev Magic Mike, ni ska bara veta vad vi har taggat inför den filmen! Höhö. När ni kolla in trailern nedan så kommer ni nog förstå hahah! Har nog aldrig varit i en mer knäpptyst biosalong där allas ögon var lika stora som tefat, hahah bara att vara inne där var en upplevelse! Haha! Nu ska jag byta om och kolla på Lost, ifall mina ögon orkar. Cheers!



Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards