elinelvira

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Elin - 25 september 2012 22:51

 
I think it's strange that you think I'm funny cuz
He never did
 
 

Åh Finfinaste Taylor. Så har hon gjort det igen. Släppt en ny singel som öronen bara gråter för de måste höra om om om om igen! Finns inget vackrare dina underbara texter. 22 Oktober yet? Bara 27 dagar kvar! Annars har jaghaft orienterings "tävling" på förmiddgen. Gick rätt sämst. Missade sam lektionen på grund av det så hade bara svenska innan jag slutade. Hemma kollade jag på 3 avsnitt Lost. Tagga sista säsongen nuuraaa! Bara 14 avsnitt kvar på hela Lost sagan. Blir helt kall av bara tanken på att allt är slut sen. hahah! Problemen i mitt liv är ju lite roliga i mellanåt. Har fifflat med min svenska upsatts under kvällen. Är halvvägs så den börjar arta sig. Nu ska jag fortsätta lyssna på Begin Again, dricka bubbelvatten, , skriva lite och sen ska jag lägga mig i sängen och mysa framför Vänner. Finfin avslutning på dagen.




On a Wednesday, in a cafe
I watched it Begin Again
 
 
Kraam


 

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards