elinelvira

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Elin - 11 september 2012 22:20

Jag var så trött imorse att jag knappt visste vad jag hette. Hade kunnat ge ALLT för en sovmorgon. Peppade mig själv och intalade mig att DET HÄR BLIR EN BRA DAG! Och det blev den. Vi hade nämligen aktivitets dag, vilket hursom hellst är roligare än sova på en skolbänk, då vi skulle tävla klassvis mot de andra 2:orna. Det var flaggor, ramsor och hela köret! Vet inte ifall vi gjorde bra ifrån oss men det var kul att klassen bondade lite. Samanhållning är inte ett ord som hamnar högt på listan för att beskriva SA2B med! Lite sorglit att det dock var tack vare nåns bekostnad, "VART FAN ÄR RG?" hahahahah, störda! Nu ska jag försöka städa upp lite på mitt rum, hämta ett äpple och lägga fram kläder till imorgon. Vilka livsmål man har, va?



Själv tycker jag vi borde ha kommit i något i stil med det här! Höhöh, nästa års utstyrsel?



Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards