elinelvira

Direktlänk till inlägg 5 mars 2014

I Bet You Thought I'd Throw The Fight

Av Elin - 5 mars 2014 23:43


Mitt ansikte såg ut som andra världskriget runt klockan 20. Tårarna sprutade, snoret rann, rödflammig och mascaran flöt runt. Det var helt enkelt kaos. Så kan det gå när man har sån ångest över skolan att man nästan hoppas att en bil ska köra över ens tår så att man får hammna på sjukhus ett tag. När jag låg där på köksgolvet och var helt hysterisk hörde jag hur Calle långsamt gick fram till mamma och frågade "Mamma, vad har hänt? Har Gabbe dött..?"  haha min räka så gosig. Har iallafall kommit igång med min Engelska text, så ska komma en bra bit till imorgon. Sen imorgon kväll blir det amerikas indianer och samer för fulla mugga (you gotta love historia, fast egentligen tycker jag det är intressant... så länge man inte har 5 andra stora arbeten till samma dag!!!!!) Ajaa det är bara att göra något, är så skoltrött så jag nöjer mig med lite länge betyg än vad jag brukade få. Men än så länge är de fortfarande rätt bra, har tydligen B i några ämnen enligt skola24. Dock så går engelska åt helvete. LÄS ALDRIG ENGELSKA 7. Fyfan. Brukade gilla engelska... Ska förbereda mig mentalt på att ta blodprov imorgon så ska ligga och kolla på mina fina vänner ett tag. De är så fina. Puss.


       

       



                                                   Ma Boys



 

 
 
Johanna

Johanna

8 mars 2014 18:28

Sv: Hahah, så hur gammal är din kusin då? ;) Hehe, nej men det borde vara as jobbigt att vara kusin med en sådan snygging :D

http://thirteenitis.blogg.se

 
Johanna

Johanna

8 mars 2014 22:39

Ja jag kan hålla med om att de borde vara långa MEN snygghet kan väga upp det :D Haha är du säker på att din kusin inte har ett dubbelliv då Dylan O'brien också råkar vara 22 ;)

http://thirteenitis.blogg.se

 
Ingen bild

Adina

9 mars 2014 10:01

Vad är det som är dåligt med engelska 7? :-) Måste veta till i-val sen! :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards