elinelvira

Direktlänk till inlägg 10 september 2014

And please remember that you were beautiful before he told you that you were

Av Elin - 10 september 2014 15:23


Ibland krävs det inte mycket för att upptäcka hur skör man är. Hur fantastiskt mänsklig man är. Jag går nämligen runt med en konstant klump av hemlängtan i bröstet. Och saknaden efter mina vänner, pojkisen och familjen är som rakblad i själen. Usch för att vara själv! Dock så har klumpen under de senaste två dagarna lättat lite nu när jag mer och mer börjar komma in i min au pair familjs vardag och rutiner. Har börjat sova mer djupt under nätterna och är inte sjuk heller vilket också känns bra. Sknaden finns dock kvar hela tiden. Men vilken tur jag har som har så många fina människor att sakna! Är så lyckligt lottad. Och det är ju inte precis så att jag inte får träffa dem igen, till jul är jag hemma! Vilket kommer gå jättefort. Men någon kul som händer ikväll (okej kul är kanske att ta i) är att jag ska på en såkallad au pair träff som Svenska Kyrkan håller i här i Basel. Så förhoppningsvis finns det lite sköna människor att hänga med, tror nämligen att om jag får en kompis så kommer det bli lite roligare här nere. Men jag måste erkänna att jag har inte så höga förhoppningar inför "mötet" haha det kommer typ vara jag och en annan person där säkert hahaha. Oh that awkward moment.







Yup.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards