elinelvira

Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

Godmorgon

Av Elin - 28 juni 2010 09:09

god morgon


Nu har jag ringt och väckt Anton (och fått lite skuldkänslor) och pratat med Lo i telefon och nu ska jag åka ned till centrum och byta ett armband som var för litet, jag fick det igår:) Sen ska jag till Lo och vi ska typ ha film dag eller nått med A och jaa det är mina planer för dagen.


Eclipse premiären närmar sig med stormsteg men jag har så mycket annat på gång just nu så det pirrar inte enda ut i fingerspättsarna, men det kommer^^


Kram E


de skriver autografer på Eclipse premiären:D

 
 
Bellz

Bellz

28 juni 2010 10:50

SV: Ja visst är det kul att vi snat ska få se den! :D När skulle du titta?
Kramar B

http://mytwilight.bloggagratis.se

 
Bellz

Bellz

29 juni 2010 23:34


Sv: Hoppas verkligen att den blir succé! :D
Jag tycker det är kul att hon ändrade hårfärg men jag tycker om när hon hade det långt också (: Men jag tycker det var fint på henne.

Tack för din fina kommentar till Marielle! Det känns säkert bra när hon läser den :D

Oo va kul vi ska den nästan samtidigt, jag ska se den kl 18.00 :D Tänk att det bara är några timmar kvar nu och som du sa lite sorligt är det ju att det snart är slut. Men vi får ju se fram emot Breaking Dawn del 1 och sen del 2 :D

Javisst är Ashley vacker, man blir så avundsjuk på henne 8) Vill också bli så bra på bild ^^

Lång kommentar :D Hoppas du gillar den, Kramar Bellz :D

http://mytwilight.bloggagratis.se

 
Bellz

Bellz

30 juni 2010 00:13

Måste ju skriva att du var den 4800 att komnentera :D Kramar B

http://mytwilight.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards