elinelvira

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2010

Grattis!!

Av Elin - 9 augusti 2010 21:01

Idag säger vi Grattis till Anna Kendrick som firar som 25:te födelsedag idag:)

hon ser yngre ut tycker jag fast 25 är inte så gammalt:)



Kram E


 
 
Sophie

Sophie

9 augusti 2010 23:01

Grattis Anna :D

Sv: Oj ja det är verkligen stort men det låter härligt att man kan gå ut och vara utan de vuxna ibland :)

Jag vet faktiskt inte heller vad hon kommer att svara, hon har ju inte bloggat jättemycket innan så det är svårt. Men jag hoppas att hon svarar snart för jag är lite nyfiken ^^

Okej du börja skolan lite innan mig. Jag har nog lite tur för vi brukar också börja runt den 19 augusti. Men iår har vi lov tills den 23, så jag är riktigt glad :) Min lillebror och lillasyster börja nog den 18 tror jag. Då fyller du ju år snart, va roligt och grattis i förskott ^^

Aha oj det låter spännande! ^^ Flyttar ni långt så ni byter skola då? :) Jag har flyttat 3 gånger kan man nog säga :P Först flyttade vi till Hong Kong när jag var liten, det ligger i Asien och där bodde vi i en lägenhet. Sen flyttade vi till en större lägenhet den också i Hong Kong :)
NÄr jag var lite mer än 4 år flyttade vi hem till Sverige igen och sen har vi bott i samma hus hela tiden (: Så jag har inte flyttat så mycket.

Ja det är verkligen kul att renovera och göra det fint! Vi håller på att renovera vårt hus och har gjort, mitt och mina syskons rum, men nu vill jag ändra på det igen eftersom det var ca 6 år sdan vi fixade mitt rum :P Gjort ny toalett. kök, vardagsrum mm. I sommar gjorde jag fint uthuset och nu är det mitt rum och altanen som ska göras så det finns alltid mer att göra ^^
Men det är kul! :D

Haha ja nu kan jag inte ändra mig, men jag tror det blir bra ^^ Jag vet inte, vill ha något som inte är så klumpigt, har en ganska stor bäddfortölj nu och den tar upp stor plats. Så en liten nätt fortölj skulle inte vara fel :)

Stor Kram S (:

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards