elinelvira

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

Mornin'

Av Elin - 16 augusti 2010 10:51

God morgon!!


nu har jag vaknat, ätigt frulle, borstat tänderna och bytt om, och solen lyser så jag ska ned till bryggan där det är lite lä och läsa min grymt spännande bok:D sen vid 4-5 snåret så ska jag packa för imorgon åker vi hem från landet:) sen så fyller jag år!:D


har uppdaterat på andra bloggen men jag har lånat det lite från min kompis^^


nu bryggtime, sen efter det vid lunch ska jag skriva, skrev lite igår men det går fortfarande lite segt:/


Kramisar

 
 
Sophie

Sophie

16 augusti 2010 12:18

Blir så avundsjuk! vill också ha sol, här bara regnar det idag :(

Sv: Kul att du gillade min lilla ide :) Hhi va kul att du också tycker om att pyssla, det är så avkopplande på något vis ^^ Ojoj spännande att sy dynor till tamburen. Det kommer äskert bli jättefint! Har ni tänkt ut någon färg på dom?

O va fint med ett hjärt collage! :D hon blev säker jätteglad för det! Va så lite så :)
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

 
Sophie

Sophie

16 augusti 2010 12:45

SV: Haha jag och min kompis såg också Twilight klippet, vi dog av skratt x) så knasigt att dom kom på att göra det med twilight klipp :P

ÅÅ jag håller med dig om filmen! grät också väldigt mycket, det gick lixom inte att sluta. tänkte bara tänk om det hade varit jag :( berörde verkligen! Jag gillar också sorgliga filmer, hehe jag o min kompis har bestämt att nästa gång vi ska ha film marathon ska vi se sorgliga filmer och gråta tillsammans ^^ Gillar också sorlig musik de har ofta så fina texter :)

Hihi det låter riktigt roligt med lite party! har en kompis som fyller år denna veckan så vi skulle försöka fixa något en dag efter skolan (: haha jag tror jag vet 7st som fyller år denna veckan men man gillar ju födelsedagar så ^^

Ja det kan du göra, jag gillade iaf boken ^^ Oo det låter spännande, har hört talas om boken kanske något jag skulle läsa då! :) Aha, har inte sett filmen men jag vet att den gick på tv när jag var mindre :)

Haha det var lite kul men lite synd om din syster också ^^ men det är ju inget man kan hjälpa precis :p
Stor Kram Sophie



http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards